Kjedelig måte å starte dagen påGodt du fikk litt mer søvn da, her var det også bæsjebleie!! Kl 0630 (egentlig 0530).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig måte å starte dagen påGodt du fikk litt mer søvn da, her var det også bæsjebleie!! Kl 0630 (egentlig 0530).
Noen som har økedøgn eller? Hehe, ja her starter morgenen stort sett alltid med bæsjebleie, litt for tidlig :OGod morgentidenes bæsjebleie på morgenen her, så dagen starta før både lille og jeg var våken
amma hver 3. time i natt, mye bedre enn hver time som det var i går :/
HermegåserNøstebarn la ut oppdatering på Facebook med tepper man kunne strikke i NØYAKTIG de fargene jeg har brukt i mitt teppe. Spooky!..
Tok 8timer og han sov egentlig nesten hele strekket igjen. Stoppet på det samme stedet for litt pupp og kos, sovnet igjen med en gangHvor mange timer tar det? Vi dro hjem i går så vi slapp den verste køalillegutt klikker i vinkel hvis vi kjører saktere enn 40 km/t
![]()
Hehe, må vel bare bli vant til detNoen som har økedøgn eller? Hehe, ja her starter morgenen stort sett alltid med bæsjebleie, litt for tidlig :O
Så deiligTok 8timer og han sov egentlig nesten hele strekket igjen. Stoppet på det samme stedet for litt pupp og kos, sovnet igjen med en gang![]()
Kan virkelig ikke klage - kom hjem litt for 4, da var det pupp, flaske og litt mer puppSå deiligflinke gullet <3
Ja, litt i hvertfall. Men merker sikkert at mor er litt rarUfffår du sovet på dagtid? (Jeg klarer sjeldent det). 50 % fornøyde barn du da
![]()
regner med lille ble fornøyd da hun kom hjem
![]()
Hehe. De har nok ikke sett teppet, men det var merkelig. Akkurat den fargekombinasjonen liksom, som jeg valgte selvHermegåser![]()
Min eldste var virkelig ikke noe sovebarn da han var baby. Ble litt bedre etterhvert da, men..Hehe, må vel bare bli vant til dettviler sterkt på at lille noen gang blir et sovebarn
Mr. Lakenskrekk
![]()
Når våkner dine vanligvis?
Tror min begynner å bli klar for sportsdelen snartaaaaltfor kjedelig i bagen
![]()
Jeg er lys i huden og blir lett brent og sambo er gyllen og blir knallbrun i solaså det blir spennende å se hvordan lille blir
men må jo ha solkrem uansett
hva annet anbefaler du i sola? Langermet og løstsittende?
Oi så snåltNøstebarn la ut oppdatering på Facebook med tepper man kunne strikke i NØYAKTIG de fargene jeg har brukt i mitt teppe. Spooky!..
Hehe, neida såklart ikke! Mente det som en spøkHehe. De har nok ikke sett teppet, men det var merkelig. Akkurat den fargekombinasjonen liksom, som jeg valgte selvsnodig
Synes også heldrakt virker mer praktisk. Blir nok en til sommeren i alle fall - de er varmeregulerende, sant?Svarte akkurat på dette, så se på svaret til GuriksKan i alle fall anbefale den fra polarn o pyret og swimpy (lekmer). Liker best hel drakt, for todelt sklir opp
![]()
Hehe uff, er ikke så glad i å bli vekket på den måtenGod morgentidenes bæsjebleie på morgenen her, så dagen starta før både lille og jeg var våken
amma hver 3. time i natt, mye bedre enn hver time som det var i går :/
Jeg har ikke sovet i natt, følte meg ikke bra så fikk ikke sove. Føler meg enda verre nå, sjangler rundt og har en sånn pipestemme jeg alltid får hvis jeg ikke sover
Fikk levert i bhg i hvertfall, og tror vesla var fornøyd med å komme til barnehagen igjen. Lille var ikke helt fornøyd da, hun hater å være med opp ditligger ofte i vogna og skriker.
Synes også heldrakt virker mer praktisk. Blir nok en til sommeren i alle fall - de er varmeregulerende, sant?
Huff, det er så rart å gå rundt på sånne dager - håper virkelig du får en god natt snart og får tatt igjen litt!Jeg har ikke sovet i natt, følte meg ikke bra så fikk ikke sove. Føler meg enda verre nå, sjangler rundt og har en sånn pipestemme jeg alltid får hvis jeg ikke sover
Fikk levert i bhg i hvertfall, og tror vesla var fornøyd med å komme til barnehagen igjen. Lille var ikke helt fornøyd da, hun hater å være med opp ditligger ofte i vogna og skriker.
Tenker litt på sommeren i Frankrike og Italia - kan lett bli veldig varmt der når man er uteJa litt i alle fallDet skriver ikke noe om det, men de har jo på seg klær, så det er varmere enn uten klær?