Skravletråd

God morgen :D tidenes bæsjebleie på morgenen her, så dagen starta før både lille og jeg var våken :P amma hver 3. time i natt, mye bedre enn hver time som det var i går :/
Noen som har økedøgn eller? Hehe, ja her starter morgenen stort sett alltid med bæsjebleie, litt for tidlig :O

Hvor mange timer tar det? Vi dro hjem i går så vi slapp den verste køa ;) lillegutt klikker i vinkel hvis vi kjører saktere enn 40 km/t :P
Tok 8timer og han sov egentlig nesten hele strekket igjen. Stoppet på det samme stedet for litt pupp og kos, sovnet igjen med en gang :)

Noen som har økedøgn eller? Hehe, ja her starter morgenen stort sett alltid med bæsjebleie, litt for tidlig :O
Hehe, må vel bare bli vant til det :) tviler sterkt på at lille noen gang blir et sovebarn :P Mr. Lakenskrekk :P
Når våkner dine vanligvis?

Uff :( får du sovet på dagtid? (Jeg klarer sjeldent det). 50 % fornøyde barn du da :D :p regner med lille ble fornøyd da hun kom hjem ;)
Ja, litt i hvertfall. Men merker sikkert at mor er litt rar :) hyn sov bare 30 min dupp. Jeg sovnet like etter henne og skalv da jeg måtte hente henne ut :p

Hehe, må vel bare bli vant til det :) tviler sterkt på at lille noen gang blir et sovebarn :P Mr. Lakenskrekk :P
Når våkner dine vanligvis?
Min eldste var virkelig ikke noe sovebarn da han var baby. Ble litt bedre etterhvert da, men..
Ho her er sånn midt imellom. Men er glad vi har stolt klokka og kan sove helt til kl 06-07, for å si det sånn :D Og når hun våkner, våkner storebror og og kommer inn til oss :)

Tror min begynner å bli klar for sportsdelen snart :p aaaaltfor kjedelig i bagen :p

Hehe ja kanskje :P Hvordan er han på å sitte? Hun her vil sitte hele tiden, men greier det jo egentlig ikke :P

Med lillegutt bytta jeg til sportsdel sent, alle andre hadde bytta, bare ikke vi :P men han sov så godt oppi der.. Han var i alle fall 10-11 mnd før vi bytta! Storebror var 5,5 mnd tror jeg..
Lurer på å bytte til sportsdel i søskenvogna når det blir varmere for det er så upraktisk å måtte ha med bagen i tillegg.. men vi får se :) Tror ikke den blir helt flat, men har ikke sjekka :P

Jeg er lys i huden og blir lett brent og sambo er gyllen og blir knallbrun i sola :) så det blir spennende å se hvordan lille blir :D men må jo ha solkrem uansett ;) hva annet anbefaler du i sola? Langermet og løstsittende?

Joda solkrem blir det jo likevel, men trenger ikke smøre under drakta da :) Her blir også mannen kjempebrun og storebror har samme hud som han, mens lillegutt er som meg. Får se hvordan snuppa blir :)
Ja høres bra ut :)

Hehe. De har nok ikke sett teppet, men det var merkelig. Akkurat den fargekombinasjonen liksom, som jeg valgte selv :p snodig
Hehe, neida såklart ikke! Mente det som en spøk ;) Da har du sikkert god smak ift farger og sammensetninger da

Svarte akkurat på dette, så se på svaret til Guriks :) Kan i alle fall anbefale den fra polarn o pyret og swimpy (lekmer). Liker best hel drakt, for todelt sklir opp :)
Synes også heldrakt virker mer praktisk. Blir nok en til sommeren i alle fall - de er varmeregulerende, sant?

God morgen :D tidenes bæsjebleie på morgenen her, så dagen starta før både lille og jeg var våken :p amma hver 3. time i natt, mye bedre enn hver time som det var i går :/
Hehe uff, er ikke så glad i å bli vekket på den måten :P
Ikke så verst det da, her var det mye i natt, men har hatt noen bedre netter nå egentlig så håper det bare var en glipp i systemet :P

Jeg har ikke sovet i natt, følte meg ikke bra så fikk ikke sove. Føler meg enda verre nå, sjangler rundt og har en sånn pipestemme jeg alltid får hvis jeg ikke sover :eek:

Fikk levert i bhg i hvertfall, og tror vesla var fornøyd med å komme til barnehagen igjen. Lille var ikke helt fornøyd da, hun hater å være med opp dit :p ligger ofte i vogna og skriker.

Uff så slitsomt, masse god bedring og håper du får slappet av i dag :)

Synes også heldrakt virker mer praktisk. Blir nok en til sommeren i alle fall - de er varmeregulerende, sant?

Ja litt i alle fall :) Det skriver ikke noe om det, men de har jo på seg klær, så det er varmere enn uten klær?

Jeg har ikke sovet i natt, følte meg ikke bra så fikk ikke sove. Føler meg enda verre nå, sjangler rundt og har en sånn pipestemme jeg alltid får hvis jeg ikke sover :eek:

Fikk levert i bhg i hvertfall, og tror vesla var fornøyd med å komme til barnehagen igjen. Lille var ikke helt fornøyd da, hun hater å være med opp dit :p ligger ofte i vogna og skriker.
Huff, det er så rart å gå rundt på sånne dager - håper virkelig du får en god natt snart og får tatt igjen litt!

Får oftere sånn reaksjon hvis jeg er lav på jern - har du snakket verdiene?

Ja litt i alle fall :) Det skriver ikke noe om det, men de har jo på seg klær, så det er varmere enn uten klær?
Tenker litt på sommeren i Frankrike og Italia - kan lett bli veldig varmt der når man er ute

Deler av tiden blir jo ute i skyggen, i plaskebasseng/basseng så da er det nok lurt. Men når man triller ute, blir det varmere enn lette sommerklær?

Back
Topp