Hadde sikkert kunna ordna noe ute, men lille sover bare på puppen for tidensambo gikk tur med han i sted, men ble bare vræling, så de kom kjapt tilbake
![]()
Hehe skjønner det ja, ikke så stas med vræle-tur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde sikkert kunna ordna noe ute, men lille sover bare på puppen for tidensambo gikk tur med han i sted, men ble bare vræling, så de kom kjapt tilbake
![]()
Hvor kjøper man uv-drakt? Vi skal til spania på juni og bør vel ha med det![]()
Ah, ikke dumt det. Vet han gjerne blir litt kald etter en stund, så kanskje det er løsningen for å holde litt på varmen. Hvor kjøpte dere? Har sett de har på hm, men mannen var litt skeptisk til dem, usikker på hvorfor
mmm nam nam! Finnes så mye godtNammy!!
Fiskeboller er på topp 5 ja.
Ellers baconsurret kyllingfilet fylt med fetaost kanskje.
Pappas pølsegryte
Vanskelig![]()
han sa det var flaut å møte folkHehe skjønner det ja, ikke så stas med vræle-tur![]()
TakkLillegutt har denne fra polarn o pyret, bare litt andre fargerAnbefales, den er kjempegod
![]()
![]()
også har vi en fra swimpy (lekmer selger i alle fall) etter storebrorDen likte vi også veldig godt!
Tror nok det selges mange plasser, barnas hus, babyshop, apotek, kappahl, lindex (men lindex kom litt dårlig ut i en test jeg leste)
Når de er så små liker jeg hel drakt best i alle fall![]()
UffamegFikk akkurat beskjed om at en jeg pleide å henge med i ungdommen har tatt livet sitt... For et sjokk og så ufattelig tristStein i magen* ♡♡
han sa det var flaut å møte folk![]()
Takkda blir det i hvertfall heldress
![]()
Fikk akkurat beskjed om at en jeg pleide å henge med i ungdommen har tatt livet sitt... For et sjokk og så ufattelig tristStein i magen* ♡♡
Tror min begynner å bli klar for sportsdelen snartHehe det er i grunn litt det jahatt noen vræle-turer vi og
![]()
Jeg er lys i huden og blir lett brent og sambo er gyllen og blir knallbrun i solaLurt! Blitt veldig glad i uv-drakt, slipper den smøringen hele tiden!
og lillegutt er veldig lys og blir solbrent selv med faktor 50, men aldri med drakt.. vondt å bli solbrent!
Hehe, kultNøstebarn la ut oppdatering på Facebook med tepper man kunne strikke i NØYAKTIG de fargene jeg har brukt i mitt teppe. Spooky!..
Godt du fikk litt mer søvn da, her var det også bæsjebleie!! Kl 0630 (egentlig 0530).God morgentidenes bæsjebleie på morgenen her, så dagen starta før både lille og jeg var våken
amma hver 3. time i natt, mye bedre enn hver time som det var i går :/
UffJeg har ikke sovet i natt, følte meg ikke bra så fikk ikke sove. Føler meg enda verre nå, sjangler rundt og har en sånn pipestemme jeg alltid får hvis jeg ikke sover
Fikk levert i bhg i hvertfall, og tror vesla var fornøyd med å komme til barnehagen igjen. Lille var ikke helt fornøyd da, hun hater å være med opp ditligger ofte i vogna og skriker.