Skravletråd

Hadde sikkert kunna ordna noe ute, men lille sover bare på puppen for tiden :p sambo gikk tur med han i sted, men ble bare vræling, så de kom kjapt tilbake :p

Hehe skjønner det ja, ikke så stas med vræle-tur :P

Hvor kjøper man uv-drakt? Vi skal til spania på juni og bør vel ha med det :)

Lillegutt har denne fra polarn o pyret, bare litt andre farger :) Anbefales, den er kjempegod :)
60297198-522_1.jpg

også har vi en fra swimpy (lekmer selger i alle fall) etter storebror :) Den likte vi også veldig godt!
Tror nok det selges mange plasser, barnas hus, babyshop, apotek, kappahl, lindex (men lindex kom litt dårlig ut i en test jeg leste)

Når de er så små liker jeg hel drakt best i alle fall :)

Ah, ikke dumt det. Vet han gjerne blir litt kald etter en stund, så kanskje det er løsningen for å holde litt på varmen. Hvor kjøpte dere? Har sett de har på hm, men mannen var litt skeptisk til dem, usikker på hvorfor

Svarte akkurat på dette, så se på svaret til Guriks :) Kan i alle fall anbefale den fra polarn o pyret og swimpy (lekmer). Liker best hel drakt, for todelt sklir opp :)

Lillegutt har denne fra polarn o pyret, bare litt andre farger :) Anbefales, den er kjempegod :)
60297198-522_1.jpg

også har vi en fra swimpy (lekmer selger i alle fall) etter storebror :) Den likte vi også veldig godt!
Tror nok det selges mange plasser, barnas hus, babyshop, apotek, kappahl, lindex (men lindex kom litt dårlig ut i en test jeg leste)

Når de er så små liker jeg hel drakt best i alle fall :)
Takk :D da blir det i hvertfall heldress :)

Fikk akkurat beskjed om at en jeg pleide å henge med i ungdommen har tatt livet sitt... For et sjokk og så ufattelig trist :( Stein i magen* ♡♡

Takk :D da blir det i hvertfall heldress :)

Lurt! Blitt veldig glad i uv-drakt, slipper den smøringen hele tiden!
og lillegutt er veldig lys og blir solbrent selv med faktor 50, men aldri med drakt.. vondt å bli solbrent!

Nøstebarn la ut oppdatering på Facebook med tepper man kunne strikke i NØYAKTIG de fargene jeg har brukt i mitt teppe. Spooky!..

Lurt! Blitt veldig glad i uv-drakt, slipper den smøringen hele tiden!
og lillegutt er veldig lys og blir solbrent selv med faktor 50, men aldri med drakt.. vondt å bli solbrent!
Jeg er lys i huden og blir lett brent og sambo er gyllen og blir knallbrun i sola :) så det blir spennende å se hvordan lille blir :D men må jo ha solkrem uansett ;) hva annet anbefaler du i sola? Langermet og løstsittende?

God morgen :D tidenes bæsjebleie på morgenen her, så dagen starta før både lille og jeg var våken :P amma hver 3. time i natt, mye bedre enn hver time som det var i går :/

Jeg har ikke sovet i natt, følte meg ikke bra så fikk ikke sove. Føler meg enda verre nå, sjangler rundt og har en sånn pipestemme jeg alltid får hvis jeg ikke sover :eek:

Fikk levert i bhg i hvertfall, og tror vesla var fornøyd med å komme til barnehagen igjen. Lille var ikke helt fornøyd da, hun hater å være med opp dit :p ligger ofte i vogna og skriker.

God morgen :D tidenes bæsjebleie på morgenen her, så dagen starta før både lille og jeg var våken :p amma hver 3. time i natt, mye bedre enn hver time som det var i går :/
Godt du fikk litt mer søvn da, her var det også bæsjebleie!! Kl 0630 (egentlig 0530).

Jeg har ikke sovet i natt, følte meg ikke bra så fikk ikke sove. Føler meg enda verre nå, sjangler rundt og har en sånn pipestemme jeg alltid får hvis jeg ikke sover :eek:

Fikk levert i bhg i hvertfall, og tror vesla var fornøyd med å komme til barnehagen igjen. Lille var ikke helt fornøyd da, hun hater å være med opp dit :p ligger ofte i vogna og skriker.
Uff :( får du sovet på dagtid? (Jeg klarer sjeldent det). 50 % fornøyde barn du da :D :P regner med lille ble fornøyd da hun kom hjem ;)

Back
Topp