Skravletråd

Så lenge vi kommer oss avgårde friske på søndag så er jeg fornøyd
Tusen takk for det<3
Ja, nå går det i film, kjeks og sjokomelk her.
Skulle egentlig på hytten i dag, men det blir da selvsagt utsatt.
Håpe han kommer seg raskt
Satser på at det ordner seg raskt, ja :) kjeks og film høres koselig ut!

Her ryddes det - ble bare en liten ammepause :)

Satser på at det ordner seg raskt, ja :) kjeks og film høres koselig ut!

Her ryddes det - ble bare en liten ammepause :)
han har 38,5 i temp så ikke kjempe gale. sovet 2t og var vel litt kvikkere¨når han våknet.
håpe det går rette veien. skal til barnelege og øre nese hals lege etter ferien

Ooog der snudde ho seg fra rygg til mage :) veldig gornøyd etter å ha prøvd iherdig en stund nå :);

Her også. Har vært ute på hver vår tur med snuppa jeg og mannen mens den andre har vært inne med Oj.
Det er lurt ja, godt å komme seg ut i finværet :D Vi satte opp trampolina for noen dager siden, veldig populært!

Betaler 1500 for to katter i en uke. Blir fort dyrt, men vet de har det kjempebra der

Det er bra :) Skjønner at det koster litt ja.. Hvor ligger det henne og tar de inn hunder også? Litt dårlig match kanskje :P Har aldri satt bort hunden sånn før, men kan bli aktuelt hvis vi skal på ferie sammen med pappa som har pleid å passe han..

Snuppa har nektet å sove i dag annet enn i vogn. ikke sovnet på pupp, i vugge eller senga si...med engang ute på tur sovna tvert. så her har jeg vært på 3 turer i dag:P:Pog mannen 1....

Snuppa har nektet å sove i dag annet enn i vogn. ikke sovnet på pupp, i vugge eller senga si...med engang ute på tur sovna tvert. så her har jeg vært på 3 turer i dag:P:Pog mannen 1....

Fått litt trening da :P

Back
Topp