Skravletråd

Den antibiotikaen tar visst veldig på magen på frøkna. Sikkert 8 bæsjebleier om dagen, og hun begynner å bli sår, stakkar.. vanlig sinksalve gjør visst vondt å smøre på, så skal prøve inotyol. Husker jeg brukte den på størstemann og syntes den var fantastisk. Gå til apoteket i finværet da:)

God morgen på dere. Her har jeg vært oppe siden halv 6. sykdom...er det ikke typisk da:(
Hehe, samme her... eller.. måtte opp kl 05 for da hadde hun bæsja. Men hun våkner alltid mellom 0530-06 uansett :P Og så er jeg hjemme med største også. Heldigvis er frøkna mye bedre ellers i formen, sånn at vi kan trille en tur ut i finværet

Nei, ser den. Stakkars lille kroppen! Ønsker han masse god bedring

Blir rolig dag i dag da?
Tusen takk for det<3
Ja, nå går det i film, kjeks og sjokomelk her.
Skulle egentlig på hytten i dag, men det blir da selvsagt utsatt.
Håpe han kommer seg raskt

Den antibiotikaen tar visst veldig på magen på frøkna. Sikkert 8 bæsjebleier om dagen, og hun begynner å bli sår, stakkar.. vanlig sinksalve gjør visst vondt å smøre på, så skal prøve inotyol. Husker jeg brukte den på størstemann og syntes den var fantastisk. Gå til apoteket i finværet da:)
stakkar liten.
gjør det, ellers anbefaler jeg nappy change cream fra weleda

Så lenge vi kommer oss avgårde friske på søndag så er jeg fornøyd

Hehe, samme her... eller.. måtte opp kl 05 for da hadde hun bæsja. Men hun våkner alltid mellom 0530-06 uansett :p Og så er jeg hjemme med største også. Heldigvis er frøkna mye bedre ellers i formen, sånn at vi kan trille en tur ut i finværet
deilig med tur ut. gubben jobber?

Så koselig dag - elsker å måtte ender, gleder meg veldig til han her ble stor nok til å ha litt glede av det og :)
Det ble en kjøretur på 8-10t. Første gang vi kjører så langt med ham, blir spennende :O

Men først må vi kjøre kattene på pensjonat, pakke ferdig og rydde hus :P og aller helst sove litt, siden vi kjører natt

Lykke til med reisen :) håper det går fint!
Hva betaler dere for pensjonat?

Veldig koselig å mate ender ja :)

Uff det kan jeg tenke meg ja! Inotyol er veldig bra :) god bedring!

De små sover, nå skal jeg sjekke om solveggen er varm og god :)

Back
Topp