God morgen - huff, høres ut som en travel natt :/
Hvem er det som er syk da?
O.J.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen - huff, høres ut som en travel natt :/
Hvem er det som er syk da?
Nei, ser den. Stakkars lille kroppen! Ønsker han masse god bedringO.J.Blir lett syk både med astma og allergi.
StakkarO.J.Blir lett syk både med astma og allergi.
Hehe, samme her... eller.. måtte opp kl 05 for da hadde hun bæsja. Men hun våkner alltid mellom 0530-06 uansettGod morgen på dere. Her har jeg vært oppe siden halv 6. sykdom...er det ikke typisk da![]()
Tusen takk for det<3Nei, ser den. Stakkars lille kroppen! Ønsker han masse god bedring
Blir rolig dag i dag da?
stakkar liten.Den antibiotikaen tar visst veldig på magen på frøkna. Sikkert 8 bæsjebleier om dagen, og hun begynner å bli sår, stakkar.. vanlig sinksalve gjør visst vondt å smøre på, så skal prøve inotyol. Husker jeg brukte den på størstemann og syntes den var fantastisk. Gå til apoteket i finværet da![]()
Tusen takk<3StakkarGod bedring!
deilig med tur ut. gubben jobber?Hehe, samme her... eller.. måtte opp kl 05 for da hadde hun bæsja. Men hun våkner alltid mellom 0530-06 uansettOg så er jeg hjemme med største også. Heldigvis er frøkna mye bedre ellers i formen, sånn at vi kan trille en tur ut i finværet
Så koselig dag - elsker å måtte ender, gleder meg veldig til han her ble stor nok til å ha litt glede av det og![]()
Det ble en kjøretur på 8-10t. Første gang vi kjører så langt med ham, blir spennende :O
Men først må vi kjøre kattene på pensjonat, pakke ferdig og rydde husog aller helst sove litt, siden vi kjører natt
God morgen på dere. Her har jeg vært oppe siden halv 6. sykdom...er det ikke typisk da![]()
Den antibiotikaen tar visst veldig på magen på frøkna. Sikkert 8 bæsjebleier om dagen, og hun begynner å bli sår, stakkar.. vanlig sinksalve gjør visst vondt å smøre på, så skal prøve inotyol. Husker jeg brukte den på størstemann og syntes den var fantastisk. Gå til apoteket i finværet da![]()
Håper det!Så lenge vi kommer oss avgårde friske på søndag så er jeg fornøyd
Tusen takk<3Å neigod bedring!
Litt kjipt om den turen ryker ja...men men...lite å gjøre med. det er dog en stund til uansettHåper det!![]()
Her også. Har vært ute på hver vår tur med snuppa jeg og mannen mens den andre har vært inne med Oj.Utrolig deilig vær her i dag![]()
Herlig. Kanskje man får litt farge ogsåDe små sover, nå skal jeg sjekke om solveggen er varm og god![]()