Har nettopp redda vognposen med ett nødskrik.. Hørte bare hvor det bobla oppi vogna![]()
Haha uff, godt du rakk det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har nettopp redda vognposen med ett nødskrik.. Hørte bare hvor det bobla oppi vogna![]()
Smart, passet på her også. Fikk meg 30minFikk duppet av litt mens de minste sover, det var godt zzzz![]()
Smart, passet på her også. Fikk meg 30min![]()
Bra!Lurt detmerket at jeg var skikkelig sliten i alle fall! Fikk ikke sovet så mye men litt i alle fall og slappet av en stund
![]()
Bra!
Gjør dere på i dag da?
Så gøyOOHH, love finn.
Ubrukt vinterdress til 200kr
Her leker gutta sammen nå og snuppa sover
mhm da er jo det kanskje bedre en annen dag ja.Vært en tur med hunden, vært på butikken og nå er storebror på besøksnart lunsj og egentlig skal vi på lekeland men hvis storebror er veldig busy kanskje vi tar det en annen dag uten program
dere da?
hehe oki. sov de en stund da?Begge de små våkna her nå akkurat samtidig![]()
mhm da er jo det kanskje bedre en annen dag ja.
Akkurat nå leker gutta sammen, gubben slapper av og snuppa sover på puppen.
Skal mate endene senere og så kommer visst et vennepar i ettermiddag. de sendte mld. nå nettop så...men det er jo kos det!Må få pakket litt også.
hehe oki. sov de en stund da?
Har bakt, 1 kake og 2 brød.
Vært ute å lekt
Skal ut mer etter soving her.
Ellers må det pakkes.
Dere da?
Haha uff, godt du rakk dethvilke bleier bruker dere?
Håpe han slipper det ja.Ble i dag likevelkameraten til storebror hadde visst feber :/ håper ikke han ble smitta da han var der.
Vi matet ender i går
Må kose dere med besøk!
Pakke til hytta?
hehe ja litt pussig1,5 t
Snuppa sov inne og lillegutt ute så det var litt rart at de våknet akkurat samtidig hehe![]()
Kjekt da!Vært ute på lunsj med ei venninne, fått handla litt småting, mens vaskedama har fått svingt seg hjemme..
Nå skal vi ut å handle inn det som skal være på med påsketur..og så blir det pakking etter middag tenker jeg..