Skravletråd

Ja, antakeligvis :) Får håpe de har noen tips til deg da. Ja, det er gode bukser. Synes alt der er så mykt! Selv etter mange vask :) Digger det.

Det kan jeg :) ! Har bare et ministativ, ellers henger det snorer i vaskekjelleren. Men da lukter det kjeller av klærne, da. Bruker tørketrommelen mye!

Håper det :)
Ja jeg er litt kresen på klær hehe

Hm lukter ikke kjeller her :P

Storebror er på svømmekurs :D Spent på å høre når han kommer hjem :) jeg er hjemme med de to små, akkurat lagt lillegutt :)
Hva gjør dere i kveld?

Storebror er på svømmekurs :D Spent på å høre når han kommer hjem :) jeg er hjemme med de to små, akkurat lagt lillegutt :)
Hva gjør dere i kveld?
Så gøy da. Håpe han liker det:D

Jeg og OJ. har lekt ute et par timer i ettermiddag...snuppa og pappan var inne å koste seg:):)

God morgen jenter og riktig god helg!!:)
Hva er deres planer for helga?:):)

Så gøy da. Håpe han liker det:D

Jeg og OJ. har lekt ute et par timer i ettermiddag...snuppa og pappan var inne å koste seg:):)

Han likte det veldig godt! Kom hjem blid som en sol :D

Det hørtes kjekt ut, godt med litt kvalitetstid med storebror tenker jeg :)

I går sov vi egentlig ganske bra, i natt ikke så bra.. I forrigårs fikk hun litt grøt på kvelden, glemte det i går. Sikkert helt tilfeldig, men :P

Han likte det veldig godt! Kom hjem blid som en sol :D

Det hørtes kjekt ut, godt med litt kvalitetstid med storebror tenker jeg :)
Så bra:) Hvor mye betaler dere for kurset og over hvor mange ganger:)?

Ja veldig:D Vi storkoste oss:D

Takk det samme :)
Tja besøk på søndag, handling og div på lørdag. Blir alltid mer enn nok å gjøre :p Dere da?
Ja enig der! Og selv om man kan ha planlagt en rolig helg blir de jo sjeldent det:P

I dag kommer visst et vennepar innom, de hadde dåpsgave...så lager til en kake og noe greier etterpå da de kom etter middagstid...kan vi ha kaker og kaffe etterpå.
Ellers er det en liten sentertur på meg og snuppa etterpå. Skal kjøpe et par joggesko, en gave + et dataspill.
Lørdag er det badeland og fjelltur med venner...
Søndag enn så lenge ingen planer, og håper det forblir sånn...;) Men vi pleier alltid på lang tur om søndagene da.

Ja enig der! Og selv om man kan ha planlagt en rolig helg blir de jo sjeldent det:p

I dag kommer visst et vennepar innom, de hadde dåpsgave...så lager til en kake og noe greier etterpå da de kom etter middagstid...kan vi ha kaker og kaffe etterpå.
Ellers er det en liten sentertur på meg og snuppa etterpå. Skal kjøpe et par joggesko, en gave + et dataspill.
Lørdag er det badeland og fjelltur med venner...
Søndag enn så lenge ingen planer, og håper det forblir sånn...;) Men vi pleier alltid på lang tur om søndagene da.

Haha nei, her er det definitivt ikke rolig :P med tre barn selv og det er alltid noen ekstra barn her :P de er 5 gutter i samme klasse som bor i samme veien så da er det alltid minst en eller to ekstra her føler jeg hehe. Koselig det da! Men høylydt :P

Så koselig, hva skal du bake? :)
ohh badeland :)

Haha nei, her er det definitivt ikke rolig :p med tre barn selv og det er alltid noen ekstra barn her :p de er 5 gutter i samme klasse som bor i samme veien så da er det alltid minst en eller to ekstra her føler jeg hehe. Koselig det da! Men høylydt :p

Så koselig, hva skal du bake? :)
ohh badeland :)

Åh såpass...da vil jeg tro dere ofte har flere i hus ja:p:p

Har cup cakes i frysen etter dåp så tar opp de. Det er vanilje med bringebærkrem og hvit sjokolade på.
Så baker jeg en enkel sjokoladekake tror jeg...det liker vi alle:D
Badeland er kos vettu.

God morgen jenter og riktig god helg!!:)
Hva er deres planer for helga?:):)
God morgen! Sovet godt?

Bare løse planer her. Vaksinere kattene på lørdag, Kansje svømme litt. På søndag skal vi kanskje på kamp, kommer ann på om noen kan passe lillegutt :)

Back
Topp