Det kan variere, i natt styrte han på selv...noen ganger er det mer gråting.Hehe, for en søting daMen han sovner av seg selv og lager ikker mer ut av det når han våkner liksom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan variere, i natt styrte han på selv...noen ganger er det mer gråting.Hehe, for en søting daMen han sovner av seg selv og lager ikker mer ut av det når han våkner liksom?
Så deilig....her ble det mer smågodtFikk ikke sovet noe, så da dro vi på butikkenKjøpte meg ypghurt og sjokolade croissant som jeg koser meg med
![]()
Haha, vært å hamstra på rema eller?Så deilig....her ble det mer smågodt![]()
Ok.. ikke gøy med grpting på natta da..Det kan variere, i natt styrte han på selv...noen ganger er det mer gråting.
Ja, antakeligvisFår håpe de har noen tips til deg da. Ja, det er gode bukser. Synes alt der er så mykt! Selv etter mange vask
Digger det.
Det kan jeg! Har bare et ministativ, ellers henger det snorer i vaskekjelleren. Men da lukter det kjeller av klærne, da. Bruker tørketrommelen mye!
Coop prixHaha, vært å hamstra på rema eller?
Nei det er slitsomt...Ok.. ikke gøy med grpting på natta da..
Så gøy da. Håpe han liker detStorebror er på svømmekursSpent på å høre når han kommer hjem
jeg er hjemme med de to små, akkurat lagt lillegutt
Hva gjør dere i kveld?
Så gøy da. Håpe han liker det
Jeg og OJ. har lekt ute et par timer i ettermiddag...snuppa og pappan var inne å koste seg![]()
God morgen jenter og riktig god helg!!
Hva er deres planer for helga?![]()
Så braHan likte det veldig godt! Kom hjem blid som en sol
Det hørtes kjekt ut, godt med litt kvalitetstid med storebror tenker jeg![]()
Ja enig der! Og selv om man kan ha planlagt en rolig helg blir de jo sjeldent detTakk det samme
Tja besøk på søndag, handling og div på lørdag. Blir alltid mer enn nok å gjøreDere da?
Så braHvor mye betaler dere for kurset og over hvor mange ganger
?
Ja veldigVi storkoste oss
![]()
Ja enig der! Og selv om man kan ha planlagt en rolig helg blir de jo sjeldent det
I dag kommer visst et vennepar innom, de hadde dåpsgave...så lager til en kake og noe greier etterpå da de kom etter middagstid...kan vi ha kaker og kaffe etterpå.
Ellers er det en liten sentertur på meg og snuppa etterpå. Skal kjøpe et par joggesko, en gave + et dataspill.
Lørdag er det badeland og fjelltur med venner...
Søndag enn så lenge ingen planer, og håper det forblir sånn...Men vi pleier alltid på lang tur om søndagene da.
Ok fin pris syns jeg. Her er 2000.Det koster 1600 og er 12 ganger!
Haha nei, her er det definitivt ikke roligmed tre barn selv og det er alltid noen ekstra barn her
de er 5 gutter i samme klasse som bor i samme veien så da er det alltid minst en eller to ekstra her føler jeg hehe. Koselig det da! Men høylydt
Så koselig, hva skal du bake?
ohh badeland![]()
God morgen! Sovet godt?God morgen jenter og riktig god helg!!
Hva er deres planer for helga?![]()