Skravletråd

åååÅå er så spent på barnehagesøknad, men enda to uker til vi får svar! Vil vite det nå så jeg kan kjøpe klær på salg :p Rekker vel ikke det da, når jeg må vente i mange uker :) !

Jaja, kommer sikkert sommersalgt, høstsalg, lørdagssalg, fordi vi synes det er gøy å ha salg-salg også videre etterhvert da :p Ellers er det jo en outlet i nærheten. Det glemte jeg.
Det er veldig spennende!! og gøy med salg også :) Vi har fått plass, men ikke der vi vil

Ja, det er litt kjedelig at de ikke er sammen, og heller problematisk med levering og henting :/ men går kanskje å være på venteliste på samme som han har ?
Ja kanskje bare gjør det.. Hun har jo større sjans for å få plass der siden hun får søskenprioritet :) men det er en liten barnehage så det er jo mindre sannsynlig at noen slutter, er bare en avdeling, mens den andre har 4 (bare to for småbarn da). vanskelig :P

Min er født 03.12. :) Enn din?

Ja, det kan godt hende :p men nå pleier mi å sove lett og være veldig avhengig av puppen på natta da, så jeg merker ikke så stor forskjell på økedager og vanlige dager. Ammer ca annenhver time +/-.
Hehe, nei, da er det ikke så lett å merke forskjell! :) Min er født 6.11

Det er veldig spennende!! og gøy med salg også :) Vi har fått plass, men ikke der vi vil
Ja, det er det :) Når en har fått lønn så :D
Håper plassen dere fikk er OK da :) Kjekt med plass, grattis!

Ja, det er det :) Når en har fått lønn så :D
Håper plassen dere fikk er OK da :) Kjekt med plass, grattis!

Hehe sant :) Vi har alle forsikringene denne mnd, så prøver å ikke shoppe så mye :P Villa-forsikringen er kjempedyr :P

Takk for det :) Håper vi får de inn i samme barnehage ganske fort da, tenker de vil ha en trygghet i å være sammen! Nå har de fått plass i forskjellige.
Håper dere får plass der dere vil :)

Vi prøvde forresten litt grøt i går, hun likte det :D

Når får du svar? Vi får vite det 1.4 :) Hvis det er hverdag :p

Har sendt mail til styrer, men ikke fått noe svar enda. (har fam. som jobber i samme kjede som ba meg gjøre det).

Ellers er det bare å smøre seg med tålmodighet her da hovedoptaket holdes på til 20juni. De første tilbudsbrevene er allerede sendt ut, 15. mars til og med 17. mars.

Har sendt mail til styrer, men ikke fått noe svar enda. (har fam. som jobber i samme kjede som ba meg gjøre det).

Ellers er det bare å smøre seg med tålmodighet her da hovedoptaket holdes på til 20juni. De første tilbudsbrevene er allerede sendt ut, 15. mars til og med 17. mars.
Til 20. juni? :o Det var da voldsomt... man rekker jo ikke å planlegge.
Får håpe det hjalp å sende mail, da.

Hehe sant :) Vi har alle forsikringene denne mnd, så prøver å ikke shoppe så mye :p Villa-forsikringen er kjempedyr :p

Takk for det :) Håper vi får de inn i samme barnehage ganske fort da, tenker de vil ha en trygghet i å være sammen! Nå har de fått plass i forskjellige.
Håper dere får plass der dere vil :)
Ja, det vil nok være en trygghet, men står du på venteliste i den barnehagen du helst ønsker å ha henne i da? :)
Jeg har bare skrevet opp 1 barnehage jeg, hehe... Håper vi får plass der. Men er visst ganske fullt nå. Så vi får se.

Det er jo veiavgift denne måneden også! Vi har jo kjøpt bil og. Så jeg har litt stramt budsjett... derfor jeg kjøpte fra hM og lindex (lindex synes jeg har toppers klær, da :D )

Har en HAUG med klær jeg må vaske. Har brukt vaskerommet litt som oppbevaring, lite lurt, for nå må jeg vaske alt sammen på nytt siden det lukter gammalt av det :p Hadde jeg hatt tørkesnor ute skulle jeg luftet det ute!

Ønsker meg tørkestativ, sånn svært som man (da man var liten) kunne henge i og snurre rundt på hehe.
Jeg er kjempeallergisk mot alt av pollen da, men kunne jo tørket litt klær ute før det verste pollenet kommer.

Ja han våkner en god del...greie netter innimellom da...i natt våknet han kl. 3 og sa han var sulten og ville ned og se på netflix:eek::p Så sovnet han etter 30 min eller noe og våknet på nytt kl. 5 og sang bro bro brille:p
Hehe, for en søting da :) Men han sovner av seg selv og lager ikker mer ut av det når han våkner liksom?

Ja, det vil nok være en trygghet, men står du på venteliste i den barnehagen du helst ønsker å ha henne i da? :)
Jeg har bare skrevet opp 1 barnehage jeg, hehe... Håper vi får plass der. Men er visst ganske fullt nå. Så vi får se.

Det er jo veiavgift denne måneden også! Vi har jo kjøpt bil og. Så jeg har litt stramt budsjett... derfor jeg kjøpte fra hM og lindex (lindex synes jeg har toppers klær, da :D )

Ikke ennå, men skal søke ja :) burde søke henne til der han går og motsatt sikkert? har sendt mail til opptakskontoret så kanskje de har noen tips :)
Liker godt velourbuksene til lindex :)

Har en HAUG med klær jeg må vaske. Har brukt vaskerommet litt som oppbevaring, lite lurt, for nå må jeg vaske alt sammen på nytt siden det lukter gammalt av det :p Hadde jeg hatt tørkesnor ute skulle jeg luftet det ute!

Ønsker meg tørkestativ, sånn svært som man (da man var liten) kunne henge i og snurre rundt på hehe.
Jeg er kjempeallergisk mot alt av pollen da, men kunne jo tørket litt klær ute før det verste pollenet kommer.

Så kjedelig :o
Vi har sånt som snurrer rundt ute :P
men hvis du har et vanlig stativ kan du sette det ut?

Ikke ennå, men skal søke ja :) burde søke henne til der han går og motsatt sikkert? har sendt mail til opptakskontoret så kanskje de har noen tips :)
Liker godt velourbuksene til lindex :)
Ja, antakeligvis :) Får håpe de har noen tips til deg da. Ja, det er gode bukser. Synes alt der er så mykt! Selv etter mange vask :) Digger det.

Så kjedelig :eek:
Vi har sånt som snurrer rundt ute :p
men hvis du har et vanlig stativ kan du sette det ut?
Det kan jeg :) ! Har bare et ministativ, ellers henger det snorer i vaskekjelleren. Men da lukter det kjeller av klærne, da. Bruker tørketrommelen mye!

Back
Topp