Skravletråd

huff så slitsomt da..håpe hun kan sove litt på dagen i dag...eller i alle fall få en bedre natt i natt..,
hvor skal dere handle?
Hun våkner generelt mye om nettene.men det er fordi hun vil ha puppen for å finne roen, så småvåkningene er jeg vant med. Vil ikke ha sutten desverre. Men hun pleier ikke å være lys våken, sånn som i natt.

Tror vi tar handlings på rema, brødløs. Men skulle gjerne vært på ark på srorsenteret ig men jeg tror ikke jeg orker det i dag. Hun greier ikke sove hvis jeg er ute å farter, så tror det er lurt å ta det med ro idag.

nei, ikke galt!

Lagt ut en del for salg nå...og fikk nettopp solgt en dress! yayy!
Skal ellers bare på trilletur. nydelig vær og 10 grader!

Så bra :) Vinterdress?
Oh deilig.. Bare 2 grader her, men håper på varmere utover dagen :)

åååÅå er så spent på barnehagesøknad, men enda to uker til vi får svar! Vil vite det nå så jeg kan kjøpe klær på salg :p Rekker vel ikke det da, når jeg må vente i mange uker :) !

Jaja, kommer sikkert sommersalgt, høstsalg, lørdagssalg, fordi vi synes det er gøy å ha salg-salg også videre etterhvert da :p Ellers er det jo en outlet i nærheten. Det glemte jeg.

Vært våken et par timer i natt vi. For første gang på lenge. Gått rundt å byssa og byssa, så kjenner jeg har vondt i rygg og nakke og er stuptrøøtt....zzzzz.. + at ho har våkna ørten ganger utenom. Og tror dere frøkna sov lengre på mårran for det? Neida, våkna 0615 :p

Etterpå skal vi våge oss ut på handletur, så skal vi hente største , siden manne jobber til 18. Hva gjør dere idag?
Blæh, hørtes slitsomt ut! Hvile deg litt etterpå?

Vært våken et par timer i natt vi. For første gang på lenge. Gått rundt å byssa og byssa, så kjenner jeg har vondt i rygg og nakke og er stuptrøøtt....zzzzz.. + at ho har våkna ørten ganger utenom. Og tror dere frøkna sov lengre på mårran for det? Neida, våkna 0615 :p

Etterpå skal vi våge oss ut på handletur, så skal vi hente største , siden manne jobber til 18. Hva gjør dere idag?
Sånn har vi hatt det og! Når er din født igjen? Mistenker utviklingssprang samtidig som økedøgn...
Hun drakk etter 2t istad en HEL flaske nesten :o Hun pleier å drikke mindre enn det, hver 3.t.

Skjønner jo det...da må man bare takke ja. kan bli bedre enn man tror også.
Ja syns så synd på de som ikke får gå sammen.. Har sendt mail til opptakskontoret og spurt hva de anbefaler for å raskest mulig få de i samme barnehage. de får jo søskenprioritet

Sånn har vi hatt det og! Når er din født igjen? Mistenker utviklingssprang samtidig som økedøgn...
Hun drakk etter 2t istad en HEL flaske nesten :o Hun pleier å drikke mindre enn det, hver 3.t.
Min er født 03.12. :) Enn din?

Ja, det kan godt hende :P men nå pleier mi å sove lett og være veldig avhengig av puppen på natta da, så jeg merker ikke så stor forskjell på økedager og vanlige dager. Ammer ca annenhver time +/-.

Nope hehe :) Han har jo plass da så han beholder jo den, men skulle gjerne hatt begge ved skolen. Nå er det en i en retning og en i en annen retning, veldig upraktisk! Kommer til å bruke en evighet på henting/levering og føles ikke bra at de ikke får gå sammen :(
Ja, det er litt kjedelig at de ikke er sammen, og heller problematisk med levering og henting :/ men går kanskje å være på venteliste på samme som han har ?

Hun våkner generelt mye om nettene.men det er fordi hun vil ha puppen for å finne roen, så småvåkningene er jeg vant med. Vil ikke ha sutten desverre. Men hun pleier ikke å være lys våken, sånn som i natt.

Tror vi tar handlings på rema, brødløs. Men skulle gjerne vært på ark på srorsenteret ig men jeg tror ikke jeg orker det i dag. Hun greier ikke sove hvis jeg er ute å farter, så tror det er lurt å ta det med ro idag.

Godt i natt var et unntak i alle fall. Tar ikke sutt her heller og ikke flaske.

Skjønner det. Ta det en dag du er mer opplagt:):)

åååÅå er så spent på barnehagesøknad, men enda to uker til vi får svar! Vil vite det nå så jeg kan kjøpe klær på salg :p Rekker vel ikke det da, når jeg må vente i mange uker :) !

Jaja, kommer sikkert sommersalgt, høstsalg, lørdagssalg, fordi vi synes det er gøy å ha salg-salg også videre etterhvert da :p Ellers er det jo en outlet i nærheten. Det glemte jeg.

Ja er som du sier...syns det er salg hele tiden jeg...:pspent på svar selv

Haha, nei vet du.. noen ganger tror jeg nesten 2åringer er verre til det med soving enn mange babyer. Er han sånn som våkner om natta ofte?

Ja han våkner en god del...greie netter innimellom da...i natt våknet han kl. 3 og sa han var sulten og ville ned og se på netflix:eek::p Så sovnet han etter 30 min eller noe og våknet på nytt kl. 5 og sang bro bro brille:p

Ja syns så synd på de som ikke får gå sammen.. Har sendt mail til opptakskontoret og spurt hva de anbefaler for å raskest mulig få de i samme barnehage. de får jo søskenprioritet
det var jo lurt. håpe de havner sammen etter hvert.

Back
Topp