Skravletråd

Hehe, så herlig! :) jeg savnet nesten å ha henne ved siden av meg på sofaen om kveldene.. Men, sover så godt at :)
Hehe, ja det er litt som når han sover i egen seng - savner jo litt å ha ham med oss.. (men så havner han jo i senga vår ved mating, så det går :)

Mini rodini har mye kult, så kjekt om man finner noe ligende billigere.
Her har vi motsatt problem...ungene får ikke brukt alt.
Kjekt å finne på tilbud
Mini Rodini er overlegne når det kommer til kvalitet, særlig HM kan ikke måle seg med det :) Men skjønner at de hermer, de ser at noe selger og året etter kommer de med en tro kopi. Litt juks er det jo, men de får jo bare drive med det, det er business det :D

Gikk greit egentlig veldig greit. Fikk byttet inn linser i riktig styrke, så nå skal det forhåpentligvis blir bedre :p

Bra kontrollen gikk greit - rakk alt du skulle?
Får håpe det ja :) !

Ja, alt gikk helt OK, bortsett fra at det var slitsomt da. Sengetid nå!

God morgen damer og god torsdag!

Planer for dagen?
God morgen

Planen er å vaske klær. Jeg fikk med er plagg hjem fra butikken som de har glemt å ta av alarmen på... Hvordan løser jeg det mon tro.

God morgen

Planen er å vaske klær. Jeg fikk med er plagg hjem fra butikken som de har glemt å ta av alarmen på... Hvordan løser jeg det mon tro.
Skjedde her en gang - dro tilbake til butikken med kvitteringen, fikk de fjernet :)

Ser av fitbit-appen at jeg får sove ca 6,5t per natt, ikke sammenhengende men nok :)
føler deg opplagt? :)
Skjedde her en gang - dro tilbake til butikken med kvitteringen, fikk de fjernet :)
Ringte du inn på forhånd? :) koster meg 100kr å dra inn der :p det plagget ble plutselig veldig dyrt hehe.. men alarmen må av! :)

føler deg opplagt? :)

Ringte du inn på forhånd? :) koster meg 100kr å dra inn der :p det plagget ble plutselig veldig dyrt hehe.. men alarmen må av! :)
Ringte ikke inn, men tror kanskje det kan være lurt, så du kanskje slipper en bomtur og møter på noen som er vanskelige?

Saken er jo uansett at den er deaktivert, siden den ikke gikk av når du dro. Så ser ikke hvorfor de ikke skulle fjernet den egentlig.

Opplagt er nok å ta litt i, siden det gjerne ammes to/tre ganger ila "natten". Men er i utgangspunktet nok søvn, ja:)

Ringte ikke inn, men tror kanskje det kan være lurt, så du kanskje slipper en bomtur og møter på noen som er vanskelige?

Saken er jo uansett at den er deaktivert, siden den ikke gikk av når du dro. Så ser ikke hvorfor de ikke skulle fjernet den egentlig.

Opplagt er nok å ta litt i, siden det gjerne ammes to/tre ganger ila "natten". Men er i utgangspunktet nok søvn, ja:)
Ja, sant det. Sikkert lurt. Jeg har jo kvittering og alt, kjøpte den i går.. Men får ikke dratt innover før i morra, om jeg får det da.
Godt du ikke er heeelt i ørska da :)

Mini Rodini er overlegne når det kommer til kvalitet, særlig HM kan ikke måle seg med det :) Men skjønner at de hermer, de ser at noe selger og året etter kommer de med en tro kopi. Litt juks er det jo, men de får jo bare drive med det, det er business det :D

Helt sant.
Ja for all del...la de styre på...bra for oss kunder:p

Det hadde virkelig vært noe ja:D og på bleier :p

merker det blir litt mye snop her...
Ikke minst hygieneartikler til småbarn ja! :) Det hadde vært noe.. 2kr for en bleiepakke :p Eller kanskje ikke, da hadde det vel blitt tomt og vi måtte dratt utenlands for å få tak i bleier :o !

Jeg har spist for mye jeg og, ikke ekstremt mye, men for mye i forhold til hva jeg har godt av. Tenkte å roe ned veldig nå, kanskje ha sukekrfri helg :)

Back
Topp