Brr hvor kaldt? Her er +1God morgenher på fjellet er det kaldt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brr hvor kaldt? Her er +1God morgenher på fjellet er det kaldt!
Hehe mannfolkJa det har vi kjempebruk fornæææææt! Svigerfar har en som vi brukte da vi fjernet masse herfra, og den kunne vi sikkert brukt hvis vi trengte igjen. Men det er visst forferdelig å spørre om å låne ting, så man skal eie alt selv
![]()
Ja han våkna en gang rundt 5 og sovna igjenMen bedre i natt?![]()
Oh yes!Hehe mannfolk![]()
Så bra! Ja ikke sant! Her blir det bare grining hvis han har sovet for liteJa han våkna en gang rundt 5 og sovna igjenvåkna ca kl 8, så det var veldig bra! Da blir han mye bedre å ha med å gjøre
![]()
Jepp rimelig mye sutring her ogSå bra! Ja ikke sant! Her blir det bare grining hvis han har sovet for lite![]()
Jepp rimelig mye sutring her og![]()
og nå er vi inne i en veldig "ikke gjør sånn, jeg ville gjøre det, skal bare, etterpå" and the list goes on -periode
hehe
Godt med litt ekstra søvn da jaHei god morgen, sovet godt? Vi har hatt en overraskende bra nattførst sov hun ett kvarter i egen seng (! Hehe) så sov hun 3,5 t - mat- 2,5t
så var det hver time
![]()
Grei natt, tidlig morgenJa veldighåper dere har hatt en god natt
![]()
Ikke mye søvn på deg da :O hvor var mannen?Nja, ventet på at mannen skulle komme hjem så sovnet ikke før litt etter tre - lille hadde da sovnet 23.
Spiste når vi la oss, så igjen 5, 6, 7 og 9
Virket som om han var klart til å stå opp 6 - er veldig glad for at han sov videre![]()
Helt grei nattGod morgensovet godt?
Uff, trist med moren din <3Man pleier jo å få innkallinghusker ikke når jeg tok men er vel ikke så lenge siden. Prøver å følge opp med det i alle fall siden mamma døde av kreft, men vet ikke helt hvor genetisk det er da..
Pleier hun å sove til 9 eller?Hun våkna kvart på 9 og er våken ennå! Må ikke sove bort dagen![]()
Min våkna forresten kl 06 og har sovet to lurer siden det. En kort på ca et kvarter og en lengre på to timer.Hun våkna kvart på 9 og er våken ennå! Må ikke sove bort dagen![]()
Var minus 9 da vi sto opp! Men nå er det minus 1 og knallsolBrr hvor kaldt? Her er +1
Hehe, nei det kan man ikkeHun våkna kvart på 9 og er våken ennå! Må ikke sove bort dagen![]()
6 er tidlig.. Snork!Min våkna forresten kl 06 og har sovet to lurer siden det. En kort på ca et kvarter og en lengre på to timer.
Ja det er jammen meg det! Eldstemann sov aldri lengre enn 6 før han ble rundt 3 år! Så er forberedt på å ha det sånn en stund6 er tidlig.. Snork!