Hehe nei. I morgen skal han avgårde å se på en lastebil.........Aldri noe problem å finne ting å bruke penger på nei![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe nei. I morgen skal han avgårde å se på en lastebil.........Aldri noe problem å finne ting å bruke penger på nei![]()
Ikke sant, det er slitsomt. Vi driver å prøver oss litt frem med guttungen og soving. Ikke veldig lett. Mye mareritt, våkner tidlig og vel inne i trassenLitt misunnelig, jeg har ikke sånne som sover![]()
Høres ut som her detHeheher er det noen kvelder hun sover hele kvelden og andre er hun våken nesten hele tiden. Vi har visst ikke rutinene helt på plass ennå
![]()
Nei, tok det i fjor, så trengte ikke sa han. Men hører andre si at man bør ta etter svangerskap.. Får vel nevne det for han senereHaha! Ja men da sådu tok ikke celleprøve?
Lastebil? Har dere bruk for det?Hehe nei. I morgen skal han avgårde å se på en lastebil.........hehe. Jeg er ikke enig for å si det sånn!
Sovna etterhvert håper jegBle Hercule Poirot på oss. Vil ikke sove![]()
Ja det har vi kjempebruk forLastebil? Har dere bruk for det?![]()
![]()
Hehe, skulle tro det gikk an å låne jaJa det har vi kjempebruk fornæææææt! Svigerfar har en som vi brukte da vi fjernet masse herfra, og den kunne vi sikkert brukt hvis vi trengte igjen. Men det er visst forferdelig å spørre om å låne ting, så man skal eie alt selv
![]()
Så bra! Godt med helg for store og småStorebror sover enda og kl er 8! Kanskje vi har klart å bryte uvanen littvåkna av mareritt rundt kl 5, men sovnet igjen
hurra!
Vi har ikke like prioriteringer sånn settHehe, skulle tro det gikk an å låne ja![]()
Ja veldigSå bra! Godt med helg for store og små![]()
Nja, ventet på at mannen skulle komme hjem så sovnet ikke før litt etter tre - lille hadde da sovnet 23.Sovna etterhvert håper jeg![]()
God morgenGod morgenher på fjellet er det kaldt!
Ikke sant, det er slitsomt. Vi driver å prøver oss litt frem med guttungen og soving. Ikke veldig lett. Mye mareritt, våkner tidlig og vel inne i trassen![]()
Jada det gjør det nokHøres ut som her dethar seg nok til
![]()
Man pleier jo å få innkallingNei, tok det i fjor, så trengte ikke sa han. Men hører andre si at man bør ta etter svangerskap.. Får vel nevne det for han senere![]()