Skravletråd

Har begynt med grøt:) så gleder meg til mer av det, for da ble storebror bedre:) hvor gammel er baby?
Ble 4 mnd sist søndag :) så kan jo starte litt nå, men har tenkt å fullamme i 6 mnd (bortsett fra den lille skvetten mme han får på kvelden). Kommer litt an på nattesøvna :P har hatt et par ok netter nå heldigvis :)

Det er bra, håper det forsvinner :) men blir vel gjerne sånn når de gulper og det kommer lite luft til! her er det i alle fall laaaangt inne i bollehaka hehehe. der får det bare luft når hun ligger på magen :P
Hehe ja:P nå snur hun seg hele tiden så ligger en del på magen:P

Ja, det er ikke lett å vite hvor mye /lite som må lages. Lager jeg 220 (inkl pulver) så hender det at det er igjen, men skulle jeg mit formodning kun lage 180 så kan du banne på at det er den dagen han vil ha mer :P
Haha ja! Jeg har gått ned til 180pluss pulver, og det går greit nå. Blir hun sur får hun smokken og da går det bra:-)

Pappa var barnevakt for begge når jeg var til tannlegen i går, og jeg var SÅ spent med minstejenta. Hun har vært litt skeptisk, men det gikk visst helt supert:D jeg er sååå glad for at hun tålte å være med noen andre enn meg og pappaen:)
Og jeg hadde null hull, og ingen tegn til visdomstenner så jeg får de sannsynligvis ikke:D hurra! Hehe
Gratulerer med null hull! Beste man kan høre fra en tannlege!

Har bare 2 av 4 og begge måtte trekkes. Dukket ikke opp før jeg fylte 29 med første og 31med andre :O

Ble 4 mnd sist søndag :) så kan jo starte litt nå, men har tenkt å fullamme i 6 mnd (bortsett fra den lille skvetten mme han får på kvelden). Kommer litt an på nattesøvna :P har hatt et par ok netter nå heldigvis :)
Ja da kan du jo starte:) skjønner du vil amme mest mulig. Se an, du kan jo gi smaksprøver bare evt:)

Har bare 2 av 4 og begge måtte trekkes. Dukket ikke opp før jeg fylte 29 med første og 31med andre :O
Har trekt begge oppi og måtte operere ut begge nedi :( glad jeg er ferdig med det!

Skjønner deg veeeldig godt :) du sover jo mindre enn meg og jeg er på kanten :p vår natt var ok, ikke like bra som i går da men..

Hehe ja.. blæ.. I natt sovna hun halv 12 og våknet sikkert hver halvtime.. føltes i alle fall sånn! og mange ganger våkner jeg fordi hun lager lyder og rører på seg men når jeg flytter på henne så vi skal ta den andre puppen sover hun plutselig igjen.. føler jeg bare dupper hele natten :P

Ja absolutt:D han sier jeg har så bra tenner at det skal mye til for at jeg får hull:D
Ååå du fikk se så sent? Han tok bilde da jeg spurte, og det var ingen tegn til det nede iallfall:) håper de holder seg borte!

Ja:D haha. Var halvannet år siden sist, og han sier jeg ikke må gå oftere for da kaster jeg penger ut vinduet:p får "fine tenner rabatt" hver gang:D hehe
Hehe så bra! Jeg var i graviditeten så det er ikke så lenge siden, men kunne jo ikke ta røntgen så føler det hele var litt bortkastet :P men tannlegen mente jeg burde komme tilbake å ta bilde når jeg hadde født..

Ja absolutt:D han sier jeg har så bra tenner at det skal mye til for at jeg får hull:D
Ååå du fikk se så sent? Han tok bilde da jeg spurte, og det var ingen tegn til det nede iallfall:) håper de holder seg borte!
Da er du heldig! Har stort sett noen små hull som han fikser opp i :/

Ja fikk de Sent - begge var oppe, de nede kan se ut til at ikke er der :)

Hehe så bra! Jeg var i graviditeten så det er ikke så lenge siden, men kunne jo ikke ta røntgen så føler det hele var litt bortkastet :P men tannlegen mente jeg burde komme tilbake å ta bilde når jeg hadde født..
Ja ikke sant! Jeg var der midt i mellom svangerskapene mine:) greit å få tatt bilde. Jeg har en porselenstann som han har satt inn, og i går kom han plutselig på det og sa "jeg ser ikke hvilken av de det er engang":D hehe

Back
Topp