Ble 4 mnd sist søndagHar begynt med grøtså gleder meg til mer av det, for da ble storebror bedre
hvor gammel er baby?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble 4 mnd sist søndagHar begynt med grøtså gleder meg til mer av det, for da ble storebror bedre
hvor gammel er baby?
HeheJa, han sov litt lenger - men jeg satt og trollet forumet![]()
Hehe jaDet er bra, håper det forsvinnermen blir vel gjerne sånn når de gulper og det kommer lite luft til! her er det i alle fall laaaangt inne i bollehaka hehehe. der får det bare luft når hun ligger på magen
![]()
Skjønner deg veeeldig godtGreier ikke bestemme megmen hadde så veldig gjerne sovet litt mer sammenhengende zzzzzzzz...
JaSå bra! Å nei ikke nevn tannlegen(men bra du hadde null hull
)
Haha ja! Jeg har gått ned til 180pluss pulver, og det går greit nå. Blir hun sur får hun smokken og da går det braJa, det er ikke lett å vite hvor mye /lite som må lages. Lager jeg 220 (inkl pulver) så hender det at det er igjen, men skulle jeg mit formodning kun lage 180 så kan du banne på at det er den dagen han vil ha mer![]()
Hehe janå snur hun seg hele tiden så ligger en del på magen
![]()
Gratulerer med null hull! Beste man kan høre fra en tannlege!Pappa var barnevakt for begge når jeg var til tannlegen i går, og jeg var SÅ spent med minstejenta. Hun har vært litt skeptisk, men det gikk visst helt supertjeg er sååå glad for at hun tålte å være med noen andre enn meg og pappaen
Og jeg hadde null hull, og ingen tegn til visdomstenner så jeg får de sannsynligvis ikkehurra! Hehe
Ja da kan du jo starteBle 4 mnd sist søndagså kan jo starte litt nå, men har tenkt å fullamme i 6 mnd (bortsett fra den lille skvetten mme han får på kvelden). Kommer litt an på nattesøvna
har hatt et par ok netter nå heldigvis
![]()
Hurra så gøyHun her får det også til nå![]()
Har trekt begge oppi og måtte operere ut begge nediGratulerer med null hull! Beste man kan høre fra en tannlege!
Har bare 2 av 4 og begge måtte trekkes. Dukket ikke opp før jeg fylte 29 med første og 31med andre :O
Skjønner deg veeeldig godtdu sover jo mindre enn meg og jeg er på kanten
vår natt var ok, ikke like bra som i går da men..
Hehe jaHurra så gøyplutselig er hun på magen igjen
![]()
Ja absoluttGratulerer med null hull! Beste man kan høre fra en tannlege!
Har bare 2 av 4 og begge måtte trekkes. Dukket ikke opp før jeg fylte 29 med første og 31med andre :O
Hehe så bra! Jeg var i graviditeten så det er ikke så lenge siden, men kunne jo ikke ta røntgen så føler det hele var litt bortkastetJahaha. Var halvannet år siden sist, og han sier jeg ikke må gå oftere for da kaster jeg penger ut vinduet
får "fine tenner rabatt" hver gang
hehe
Min er ett matvrak, tar gjerne fra pupp før flaske ogHaha ja! Jeg har gått ned til 180pluss pulver, og det går greit nå. Blir hun sur får hun smokken og da går det bra![]()
Har trekt begge oppi og måtte operere ut begge nediglad jeg er ferdig med det!
For et styr! Ja, greit å være ferdig med det!Har trekt begge oppi og måtte operere ut begge nediglad jeg er ferdig med det!
Da er du heldig! Har stort sett noen små hull som han fikser opp i :/Ja absolutthan sier jeg har så bra tenner at det skal mye til for at jeg får hull
Ååå du fikk se så sent? Han tok bilde da jeg spurte, og det var ingen tegn til det nede iallfallhåper de holder seg borte!
Ja ikke sant! Jeg var der midt i mellom svangerskapene mineHehe så bra! Jeg var i graviditeten så det er ikke så lenge siden, men kunne jo ikke ta røntgen så føler det hele var litt bortkastetmen tannlegen mente jeg burde komme tilbake å ta bilde når jeg hadde født..