Skravletråd

Da har vi vært på 4 mnds kontroll, og lillemor veier 7,7 kg og er 62 cm.. :) vart litt skeptisk til å fortelle at vi har begynt med grøt men det gikk veldig fint! Og kunne bare begynne å gi grønnsaker om vi ville det ... Litt godt når HS godtar dine valg og veileder ut fra de.. :)
Det er alltid godt ja!
Hva syns snuppa om grøt?:D

Hehe, det sier du til hun som sluker en stor fra Peppes nesten alene? :p

Her var svømming bare kos. Ordentlig blidfis som plasket og smilte :)
hehe ok da:pJeg spiste en medium alene i går:D

Så herlig.
Vokst ut av badebuksa her, må ha ny til neste kurs:p

Hei :) håper alt står til med dere:) hjemme fra Spania i går. Deilig med varmere vær og mindre klær. Har gått veldig fint med jenta. På nedstigningen på vei hjem fikk hun nok trykk i ørene. Hun skrek hele veien ned mens vi landet. Stakkars liten. Men det gikk over. Fikk forresten ordnet det vi skulle:)
Velkommen tilbake til kulden ;) kan tenke meg det var deilig med litt varmere temperatur, ja! Gleder meg veldig til vår og sommer nå!

Så da er bryllupsplanene in order? :)

Da har vi vært på 4 mnds kontroll, og lillemor veier 7,7 kg og er 62 cm.. :) vart litt skeptisk til å fortelle at vi har begynt med grøt men det gikk veldig fint! Og kunne bare begynne å gi grønnsaker om vi ville det ... Litt godt når HS godtar dine valg og veileder ut fra de.. :)
Stor frøken :D er veldig spent på vekten, men er ikke kalt inn for 5mnd..

Så bra at dere fikk råd og veiledning om mat! Noen grønnsaker hun anbefalte?

Stor frøken :D er veldig spent på vekten, men er ikke kalt inn for 5mnd..

Så bra at dere fikk råd og veiledning om mat! Noen grønnsaker hun anbefalte?

Stor ja! hun er helt lik om ikke litt større enn storesøster som fikk mme! :p

Hun sa egentlig middag, bare så ikke alt hun fikk av mat er søtt liksom.. At ikke neste hun fikk var frukt liksom.. Men det hun nevnte var avokado, gulrot, potet, søtpotet..

ja de er veldog gode de trekkene..såååå myyyye dyrere å kjøpe i Norge
mhm veldig. frostveska til tantebarn. hun får ikke nok og blir aldri lei:p
Hihi :) niesen min er helt lik ^-^

Ja, eBay har mye stilig til greie priser :) men lenge siden jeg har handlet noe nå

Ja fyttikatta. enormt med klær.
Her er mest fra OJ, så pappan på en god andreplass. :PHan trener så mye nemlig...så går mye truser og t trøyer haha
Snuppa gulper ikke og veldig lite bleieuhell, så ikke klesbytte der på en dag.

Hehe ja uff.. Fra lillegutt kommer det mye klær! Og storebror en del.. To maskiner fotballtøy i uka, sengetøy og har jo to bleiebarn så det blir mye håndklær og kluter. Og tøybleier bruker vi jo delvis. snuppa sine ting.. Masse ull. Har nok å vaske :P

Denne uken her er lettvint på matfronten...kjenner jeg ikke har ork eller lyst. Så mye annet som tar tiden min at å bruke 2 t på en middag gidder jeg rett og slett ikke.

Får komme sterkere tilbake haha.
Det er lov det da :)

Stor ja! hun er helt lik om ikke litt større enn storesøster som fikk mme! :p

Hun sa egentlig middag, bare så ikke alt hun fikk av mat er søtt liksom.. At ikke neste hun fikk var frukt liksom.. Men det hun nevnte var avokado, gulrot, potet, søtpotet..
OK, det bekrefter det mannen mener (om grønsaker og ikke frukt med en gang)

Hihi, vært godt med melk da ;) godt det da ^^

OK, det bekrefter det mannen mener (om grønsaker og ikke frukt med en gang)

Hihi, vært godt med melk da ;) godt det da ^^

Med storesøster hadde vi ikke noe system på hva hun fikk, spiste alt som kom på ei skjei :p så trenger ikke å ha så mye å si.. Men HS mente at pga mm kunne de være vant til at det oftes smaker søtt og godt... Derfor anbefalte hun middag/grønnsaker framfor frukt..

Ahh ja...den er lei...får ikke håpe det da.
Her sover snuppa i vugga si nå på stuen :):)
Hva ærender har du:)?

Fikk henta pakke på Lindex og kjøpt garn :) men da jeg kom hjem ble jeg usikker på farge :P vurderer å bytte igjen :P
Har og tre pakker på posten og skal kjøpe kokkosolje, men blir en annen dag det da :)

Med storesøster hadde vi ikke noe system på hva hun fikk, spiste alt som kom på ei skjei :p så trenger ikke å ha så mye å si.. Men HS mente at pga mm kunne de være vant til at det oftes smaker søtt og godt... Derfor anbefalte hun middag/grønnsaker framfor frukt..
Javel :) greit å vite ^^
Snakket med hs om mat generelt, og husket jeg ble overrasket at man ikke burde gi yoghurt før de fyller 10mnd. Føler at det er ganske mye å lære :P

Hihi :) niesen min er helt lik ^-^

Ja, eBay har mye stilig til greie priser :) men lenge siden jeg har handlet noe nå
Hihi :D

JA, blir litt i rykk og rapp.
Nå venter jeg vel i grunn ikke på så mye derfra selv. En kjole til snuppa og roser.

Back
Topp