Skravletråd

passer bra med vaskehjelp i morra rett før mams og paps kommer...ikke det at de bryr seg uansett, men da ser det nå¨fint ut i alle fall. :D

Hihi vaskes her og.. Konstant føler jeg :p
Ja fyttikatta. enormt med klær.
Her er mest fra OJ, så pappan på en god andreplass. :PHan trener så mye nemlig...så går mye truser og t trøyer haha
Snuppa gulper ikke og veldig lite bleieuhell, så ikke klesbytte der på en dag.

Hmmmm snuppa sover igjen.. Litt redd for at det kan bli litt krøll med ærendene mine etterpå da for det er ikke så lett hvis hun er våken!

Denne uken her er lettvint på matfronten...kjenner jeg ikke har ork eller lyst. Så mye annet som tar tiden min at å bruke 2 t på en middag gidder jeg rett og slett ikke.

Får komme sterkere tilbake haha.

Hmmmm snuppa sover igjen.. Litt redd for at det kan bli litt krøll med ærendene mine etterpå da for det er ikke så lett hvis hun er våken!
Ahh ja...den er lei...får ikke håpe det da.
Her sover snuppa i vugga si nå på stuen :):)
Hva ærender har du:)?

Hei :) håper alt står til med dere:) hjemme fra Spania i går. Deilig med varmere vær og mindre klær. Har gått veldig fint med jenta. På nedstigningen på vei hjem fikk hun nok trykk i ørene. Hun skrek hele veien ned mens vi landet. Stakkars liten. Men det gikk over. Fikk forresten ordnet det vi skulle:)

Da har vi vært på 4 mnds kontroll, og lillemor veier 7,7 kg og er 62 cm.. :) vart litt skeptisk til å fortelle at vi har begynt med grøt men det gikk veldig fint! Og kunne bare begynne å gi grønnsaker om vi ville det ... Litt godt når HS godtar dine valg og veileder ut fra de.. :)

Nei. skal ikke si hvor mye jeg spiste tror jeg:eek::p

Det var kos, men måtte opp av vannet litt før i dag...sulten liten jente:p
Hehe, det sier du til hun som sluker en stor fra Peppes nesten alene? :P

Her var svømming bare kos. Ordentlig blidfis som plasket og smilte :)

Hei :) håper alt står til med dere:) hjemme fra Spania i går. Deilig med varmere vær og mindre klær. Har gått veldig fint med jenta. På nedstigningen på vei hjem fikk hun nok trykk i ørene. Hun skrek hele veien ned mens vi landet. Stakkars liten. Men det gikk over. Fikk forresten ordnet det vi skulle:)
Så deilig da! Hvor i Spania har dere vært?:)

Back
Topp