Skravletråd

Lille :( fikk brev fra sykehuset i går om at blodprøvene vi tok 22. DESEMBER (!!!!) viste noe lavt antall hvite blodlegemer, så vi må ta nye :( ringte legekontoret i sted og avtalte tid i morgen. Det passa bedre for dem :)
Jeez, det var jo litt lenge etter :O
Men greit å få sjekket det ut.

Minner meg om at jeg snart må inn og sjekke egne verdier.. Henger stort sett bak mål på jern og vit D :O

God dag på dere! Vellykket feiring her i går.
Vi la oss fullstendig stappmette hele gjengen:p

Snart svømming på meg og snuppa nå.
I morgen kommer mine foreldre!!!!:D:D:D:D:D
Så bra! Peppes er aldri feil :P

Kos dere på babysvømming :D

Wooop ! Strikking på deg da?
Har ennå ikke garn :P en av de tingene jeg tenkte å ordne i dag :D Men genialt hvis vi får en vane på at hun sover der litt så får jeg gjort litt i huset og strikket litt :)

Jeez, det var jo litt lenge etter :O
Men greit å få sjekket det ut.

Minner meg om at jeg snart må inn og sjekke egne verdier.. Henger stort sett bak mål på jern og vit D :O
Blir litt stressa :/ men prøver å tenke at det ikke er noe.. Men det eneste jeg forbinder med hvite blodlegemer er leukemi :( :( :( men skal ikke tenke det værste. Tar det som et godt tegn at legen ikke innkaller oss på sykehuset :)

Lurt å sjekke nivåene ja :) merker du det på formen?

Har ennå ikke garn :P en av de tingene jeg tenkte å ordne i dag :D Men genialt hvis vi får en vane på at hun sover der litt så får jeg gjort litt i huset og strikket litt :)
Høres bra ut ja! Min er helt motsatt.. Trenger mye nærhet, sovnet ved puppen igjen

Blir litt stressa :/ men prøver å tenke at det ikke er noe.. Men det eneste jeg forbinder med hvite blodlegemer er leukemi :( :( :( men skal ikke tenke det værste. Tar det som et godt tegn at legen ikke innkaller oss på sykehuset :)

Lurt å sjekke nivåene ja :) merker du det på formen?
Ja, lurt å tenke sånn :) og både deg vært noe dramatisk, så hadde de ikke sendt et brev, men ringt!

Trener faktisk ikke være dramatisk - men skjønner godt at man tenker det verste, er helt det selv :o

Nei, melder seg ikke så mye.. Men tror bare jeg har for vane å følge meg litt trøtt og overser det helt :P

Testen er egentlig om jeg sovner foran tvn. Hvis ja, så er det altfor lavt .. :p

Vi sov egentlig ganske dårlig i natt, kjenner det nå zzzzz.... :P

Back
Topp