Skravletråd

Håper :D Håper dere også får plass!

Egentlig har hun jo ingen rettigheter siden hun er født 4 dager for "sent" og i fht søskenprioritering så blir de prioritert der søsken har plass, men vi vil jo flytte på lillegutt også så jeg vet ikke om det er noe hjelp i :/
Ååh sånn sett. Får håpe de tar inn begge to :) gjør ting så mye enklere og :)

Ja. Vi får krysse fingre! Det er et barn i bhg her som fikk plass nå i mars... fordi et annet barn flyttet til stor avd. Så supplerende opptak er jo en mulighet i verste fall. Men ja.. Håper!
Ja for det blir veldig uforutsigbart i fht jobb..

Absolutt... Hvorfor kunne ikke de to siste mnd også blitt inkludert? :) så kunne de heller hatt 2 opptak.
Ikke sant?! Hvorfor gjøre det enkelt når man kan gjøre det vanskelig?

Skulle trodd de hadde rådført seg med fransk administrasjon...

Ikke sant?! Hvorfor gjøre det enkelt når man kan gjøre det vanskelig?

Skulle trodd de hadde rådført seg med fransk administrasjon...
Det er mye rart. Men skal jeg ha flere barn så blir det om våren :p

Så herlig med litt mer søvn :D

Blir koselig med barseltreff da :) håper dere har like fint vær som vi har her! hvem skal ta blodprøver, du eller lille?
Lille :( fikk brev fra sykehuset i går om at blodprøvene vi tok 22. DESEMBER (!!!!) viste noe lavt antall hvite blodlegemer, så vi må ta nye :( ringte legekontoret i sted og avtalte tid i morgen. Det passa bedre for dem :)

God dag på dere! Vellykket feiring her i går.
Vi la oss fullstendig stappmette hele gjengen:p

Snart svømming på meg og snuppa nå.
I morgen kommer mine foreldre!!!!:D:D:D:D:D

Håper h*n er flink og hyggelig da :)
Ja :) men snakket litt på tlf og fikk et litt dårlig inntrykk. Men vi får se! Litt trist at den forrige legen ble sykemeldt. Var veldig fornøyd.

Hehe, ja har tenkt samme tanken - vår eller sommer. Men er ikke nødvendigvis slik at man får styrt det heller :p
Nei, naturen går jo sin gang ;) men jeg vil i utgpk ikke ha flere da. Men aldri si aldri!

Ja, det skal ikke være enkelt..

I Oslo er det visst verst - hvor man kan få på helt motsatt side av byen :/

Ja da storebror var liten hadde vi han i barnehage 45 min med kollektivt unna - hver vei! - det var utrolig upraktisk! Først en halvtime buss og så trikk! + masse ventetid og liten tass som kjeda seg. Ikke veldig gøy.. Så vil tro det uansett er greiere nå, alle fall om vi får enten den nærmeste eller den lillegutt går i :)

Heldigvis ingen krise da jeg har mamma og pappa som kan ha han :) men lang vei og levere pluss at jeg vil jo ikke slite de helt ut!

Nei skjønner det, men da er dere jo heldige da :) Her har vi ingen som kan passe..

Back
Topp