Skravletråd

God morgen! Håper babysvømming blir kjekt :)
I dag skinner sola :D Har en del ærender som har hopet seg opp, skal prøve å få gjort en del i dag, men det kommer an på hvor samarbeidsvillig frøkna er :P
Får satse på at hun er det og at dere får gjort det dere skal :)
Virker som en fin og solfylt dag i alle fall :) ut og trille?

Skulle egentlig søke fra 1 jan 17, men fikk ikke kryssa av for det. Så da ble det 15.12 :p kommer ikke til å starte før over nyttår uansett da ;) aner ikke om vi får plass :/

Håper dere får plass da :D

Får satse på at hun er det og at dere får gjort det dere skal :)
Virker som en fin og solfylt dag i alle fall :) ut og trille?

Jo takk håper det :D Skal bli godt å få litt sol på kroppen.. okei.. bare fjeset da :P
Det er en halvtime trilling hver vei :)

God morgen :) her var natten helt annerledes enn vanlig :O tassen sovna kl 21 og våkna 00.30. Så våken igjen kl 2.. Da tenkte jeg at dette blir jo en fin natt :/ han skrek og var misførnøyd :( sovna va kl 3 og sov til 7!! Hva skjer?

Kjedelig å miste fitbiten, men snill sambo må jeg si :) :) :)

Ha en koselig dag og på svømming :)
Vi skal ta blodprøver og på barseltreff hvis vi rekker det ;)
Så herlig med litt mer søvn :D

Blir koselig med barseltreff da :) håper dere har like fint vær som vi har her! hvem skal ta blodprøver, du eller lille?

Spent på svar på barnehagesøknadene jeg!! Sist fikk vi svar 17.mars!
Oj, det var tidlig! Her fikk vi høre at det sikkert ikke ville være noe svar før rundt mai - og det er HvIS vi får plass.. :O

Jo takk håper det :D Skal bli godt å få litt sol på kroppen.. okei.. bare fjeset da :P
Det er en halvtime trilling hver vei :)
Høres deilig ut i dette været :) haha, ja ansiktet er nok lurest (ser likevel for meg at du triller i bikini til bhg :D)

Oj, det var tidlig! Her fikk vi høre at det sikkert ikke ville være noe svar før rundt mai - og det er HvIS vi får plass.. :O

Oi! Håper vi får svar like tidlig denne gangen :) og der vi vil på begge to :D

Spent på svar på barnehagesøknadene jeg!! Sist fikk vi svar 17.mars!
Vi får svar 1.4 :) spent jeg og... har ikke søkt oppstart før 31.10 jeg da, mannen er i pappapermisjon til uti september. Så jeg må være hjemme med henne halvannen mnd i så fall... men veldig spennende ja! Ingen av novemberbarna har jo rett på plass. Teite reglene :)

Dere stiller vel litt sterkere siden de er søsken, eller?

Ja, vi satser på at dette løser seg!!

Håper :D Håper dere også får plass!

Egentlig har hun jo ingen rettigheter siden hun er født 4 dager for "sent" og i fht søskenprioritering så blir de prioritert der søsken har plass, men vi vil jo flytte på lillegutt også så jeg vet ikke om det er noe hjelp i :/

Vi får svar 1.4 :) spent jeg og... har ikke søkt oppstart før 31.10 jeg da, mannen er i pappapermisjon til uti september. Så jeg må være hjemme med henne halvannen mnd i så fall... men veldig spennende ja! Ingen av novemberbarna har jo rett på plass. Teite reglene :)
Synes det er helt idiotisk at det skal være sånn egentlig..

Penvær ute. Skal ut en tur til en lege alene etterpå. Lenge siden jeg har dratt ut helt alene. Har time idag og enda en time denne uken og en time neste uke. Alt kommer på én gang liksom :)

Nei det er teit, litt snodige regler syns jeg da :) Men håper på plass likevel!

Nei det er teit, litt snodige regler syns jeg da :) Men håper på plass likevel!
Ja. Vi får krysse fingre! Det er et barn i bhg her som fikk plass nå i mars... fordi et annet barn flyttet til stor avd. Så supplerende opptak er jo en mulighet i verste fall. Men ja.. Håper!

Penvær ute. Skal ut en tur til en lege alene etterpå. Lenge siden jeg har dratt ut helt alene. Har time idag og enda en time denne uken og en time neste uke. Alt kommer på én gang liksom :)

Lykke til! :) Oi minnet meg på at jeg har glemt min legesjekk etter fødsel..

Back
Topp