yes veldig greitHihi ja, moroFår du være med å velge hva?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
yes veldig greitHihi ja, moroFår du være med å velge hva?
rååsaekstra her har vært en god del burdagsgaver på denne lønna...
penklær til alle ungene...
blir bruke samme kjole på meg altså, grei å amme i..kan ikke koste på meg i tillegg...
kjøpte meg en rååååsa neglelakk i dag da![]()
så snilt dayes veldig greithun sier maks sum og hva hun ser for seg og jeg plukker
![]()
Ja hihi .rååsa![]()
ååå misunneligååhh gaaad jeg sikler nesten her jeg sitter nå...gutta er her når som helst og da er det rett på peppes...stars and stripes!!! snuppa sover på puppen![]()
Haha!! Så kaldt som det er nå hadde det hatt kjøleskapstemp hele veien til og medHar adr. din så kan sende rester i posten![]()
Syns han er stor jeg, men var desisert minst av babyene i dag jaSe der ja, ikke dårlig![]()
Nå tar vi dere igjen snart68 her![]()
Hun har postet på fb og, så regner med at hun leverrosa ja...håpe hun kommer innom snart...sett hun har oppdatert bloggen sin etter hun var her sist iallefall![]()
God morgen damer
Ligger her med en liten blidfis sin mener han har sovet nokoooh det skal han få lov til siden han sluknet ca 8
vært oppe du par ganger for å spise (de største var 3,5 og 7)
Ble en lang dag i går. Ble med mannen til behandling, gikk for mens vi ventet på ham. Så spasertur igjennom sandvika storsenter, ikea og Elkjøp.
Mistet fitbiten min sist uke, så fikk ny (sin slags "takk for at du står opp hver natt med ham og lar meg sove videre" gave)
I dag blir heldigvis roligere, eneste planen blir babysvømming
Planer for dagen?
God morgenGod morgen damer![]()
Ligger her med en liten blidfis sin mener han har sovet nokoooh det skal han få lov til siden han sluknet ca 8
vært oppe du par ganger for å spise (de største var 3,5 og 7)
Ble en lang dag i går. Ble med mannen til behandling, gikk for mens vi ventet på ham. Så spasertur igjennom sandvika storsenter, ikea og Elkjøp.
Mistet fitbiten min sist uke, så fikk ny (sin slags "takk for at du står opp hver natt med ham og lar meg sove videre" gave)
I dag blir heldigvis roligere, eneste planen blir babysvømming
Planer for dagen?
Huff, ja :O når søkte du fra?Spent på svar på barnehagesøknadene jeg!! Sist fikk vi svar 17.mars!
Huff, ja :O når søkte du fra?
Spent på svar på barnehagesøknadene jeg!! Sist fikk vi svar 17.mars!
Skulle egentlig søke fra 1 jan 17, men fikk ikke kryssa av for det. Så da ble det 15.12Veldig spennende! Håper VEEEEELDIG å få plass til begge de to små i den nærmeste barnehagen.. Hadde gjort alt veldig mye enklere.. Lillegutt sin bhg ligger jo så langt unna.. Selv om vi jo er veldig fornøyd da.. men vil i den som ligger rett ved skolen.. Vi søkte fra 1.okt til snuppa, hva med dere?