Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det kan hun her også nåHehe, hadde vært greit med litt mer soving jamen hjelper jo på at han kan ligge alene med babygymmen nå
rekker jo faktisk å gjøre litt husarbeid
![]()
Haha, jaHihi har han?![]()
NÆÆHH samme som nå...men bare mer oversikt, kaste boss pg ting vi ikke trenger. bedre plass til vognene og alt da i yttergangen der. er jo på en måte en egen leilighet nede,. ble leid ut når vi kjøpte..Så branoe spes dere skal bruke kjelleren til?
JaHaha, jahatt det helt siden han ble født
skal ta bilde senere
![]()
Ser på ja, men venter.Har dere begynt å se på sommertøy? Aner ikke hvilken størrelse jeg skal kjøpe så det er kanskje lurt å vente litt...?
denne var søt
![]()
Kjøpte litt da de solgte ut sommerklær i fjorHar dere begynt å se på sommertøy? Aner ikke hvilken størrelse jeg skal kjøpe så det er kanskje lurt å vente litt...?
denne var søt
![]()
Det er kjekt daSer på ja, men venter.
Mamma pleier kjøpe nytt sommertøy, så se hva vi får derfra først.
har også noen kortarma bodyer til snuppa som er arvet.
Ja i fjor var ikke særlig varmt her i alle fall.. Håper på varmere i sommerKjøpte litt da de solgte ut sommerklær i fjorstr 74
håper det passer
( og at det blir finvær)
62Ja i fjor var ikke særlig varmt her i alle fall.. Håper på varmere i sommer![]()
Hvilken str bruker han nå?
Ja ser den. de jeg sikta til nå er til jente ,søskenbarnet som har hatt. Ellers etter broren ja. Så da holder det gjerne med gavene fra mams ogsåDet er kjekt daVi har jo en del klær, men vil ha litt mer jentete tøy også
![]()
Blæhh ja, her er alle forsikringene denne mnd.. hjelpesgodt det er lønn på fredag...jøye meg
Se der ja, ikke dårligForresten, vekta til lille var 5990så vi mangla 10 g på målet
![]()
Ja ser den. de jeg sikta til nå er til jente ,søskenbarnet som har hatt. Ellers etter broren ja. Så da holder det gjerne med gavene fra mams ogsåHar blitt en vane at hun spanderer sommertøy, hehe...vet ikke hvorfor...men liker sånne vaner haha
68 her
ekstra her har vært en god del burdagsgaver på denne lønna...Blæhh ja, her er alle forsikringene denne mnd.. hjelpes![]()