Skravletråd

Ja, var jo det vi fikk beskjed om! "Dere kan bare dra hjem, vi ringer hvis blodprøvene viser noe" :O klikker litt nå altså :/ skal få sambo til å ringe når han kommer hjem. Jeg begynner bare å grine :(

Det skjønner jeg! Godt han kan gjøre det :) Håper det viser seg å ikke være noen verdens ting :) Klem!

Tar meg en dupp. Hvis vesla sovner.

Så koselig :)

Hun sov bare en halvtime :P som jeg regnet med.. men det er jo en start :)
Oi da sover hun jo veldig mye da? Så deilig :)

Nå har hun vært våken i 2 t og 40 min.. hehe.. snart sove da kanskje men virker ikke SÅ trøtt heller
Åja, sover hun lengre på deg eller?
Ja hun her sover nok mye. Er hun våken to timer begynner det virkelig å bli på grensa. Nå var hun helt kaputt etter halvannen.
Da holder din ganske lenge! Det gjør nevøen min som er tre dager yngre enn I også:P

Ja, var jo det vi fikk beskjed om! "Dere kan bare dra hjem, vi ringer hvis blodprøvene viser noe" :O klikker litt nå altså :/ skal få sambo til å ringe når han kommer hjem. Jeg begynner bare å grine :(
Uff, utrolig dårlig. Helsenorge i dag er rett og slett ganske skummelt!:(

Det skjønner jeg! Godt han kan gjøre det :) Håper det viser seg å ikke være noen verdens ting :) Klem!
Huff, håper det ikke er noe.. Hun var litt rotete hun barnelegen, så jeg håper egentlig hun har sett på den første prøven en gang til ;)

Ja hun her sover nok mye. Er hun våken to timer begynner det virkelig å bli på grensa. Nå var hun helt kaputt etter halvannen.
Da holder din ganske lenge! Det gjør nevøen min som er tre dager yngre enn I også:p

Ja hun kunne godt sovet litt mer :P Hun sto opp halv 11 tror jeg? sovna på puppen nå men på 4,5 t har hun bare sovet en halvtime :o

Får se hvor lenge hun sover nå, hun sover gjerne lenger på meg ja :)

Da holder din ganske lenge! Det gjør nevøen min som er tre dager yngre enn I også:P
Haha, min er våken nesten hele dagen han ;) sover i vogna på morgenen/formiddagen og resten er kun korte dupper på puppen :)

hihi :P ekstra mye kvalitetstid :P hadde ikke gjort meg noe om hun sov litt mer for seg selv.. men koser meg jeg altså <3
Hehe, hadde vært greit med litt mer soving ja :) men hjelper jo på at han kan ligge alene med babygymmen nå :D rekker jo faktisk å gjøre litt husarbeid ;)

Back
Topp