Ja, var jo det vi fikk beskjed om! "Dere kan bare dra hjem, vi ringer hvis blodprøvene viser noe" :O klikker litt nå altså :/ skal få sambo til å ringe når han kommer hjem. Jeg begynner bare å grine![]()
Det skjønner jeg! Godt han kan gjøre det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, var jo det vi fikk beskjed om! "Dere kan bare dra hjem, vi ringer hvis blodprøvene viser noe" :O klikker litt nå altså :/ skal få sambo til å ringe når han kommer hjem. Jeg begynner bare å grine![]()
namKarbonader med potet og fløtesaus![]()
Åja, sover hun lengre på deg eller?Så koselig
Hun sov bare en halvtimesom jeg regnet med.. men det er jo en start
![]()
Oi da sover hun jo veldig mye da? Så deilig![]()
Nå har hun vært våken i 2 t og 40 min.. hehe.. snart sove da kanskje men virker ikke SÅ trøtt heller
sov godtTar meg en dupp. Hvis vesla sovner.
Uff, utrolig dårlig. Helsenorge i dag er rett og slett ganske skummelt!Ja, var jo det vi fikk beskjed om! "Dere kan bare dra hjem, vi ringer hvis blodprøvene viser noe" :O klikker litt nå altså :/ skal få sambo til å ringe når han kommer hjem. Jeg begynner bare å grine![]()
Huff, håper det ikke er noe.. Hun var litt rotete hun barnelegen, så jeg håper egentlig hun har sett på den første prøven en gang tilDet skjønner jeg! Godt han kan gjøre detHåper det viser seg å ikke være noen verdens ting
Klem!
God duppTar meg en dupp. Hvis vesla sovner.
Åja, sover hun lengre på deg eller?
Ja hun her sover nok mye. Er hun våken to timer begynner det virkelig å bli på grensa. Nå var hun helt kaputt etter halvannen.
Da holder din ganske lenge! Det gjør nevøen min som er tre dager yngre enn I også![]()
Ble rimelig sint nå ja. Og lei megUff, utrolig dårlig. Helsenorge i dag er rett og slett ganske skummelt!![]()
Haha, min er våken nesten hele dagen hanÅja, sover hun lengre på deg eller?
Ja hun her sover nok mye. Er hun våken to timer begynner det virkelig å bli på grensa. Nå var hun helt kaputt etter halvannen.
Da holder din ganske lenge! Det gjør nevøen min som er tre dager yngre enn I også![]()
Haha, min er våken nesten hele dagen hansover i vogna på morgenen/formiddagen og resten er kun korte dupper på puppen
![]()
Aner ikke :O arva en hel haug ubrukte sokker, så bare tar de som ser passe uthvilken str bruker deres små i sokker?
Aner ikke :O arva en hel haug ubrukte sokker, så bare tar de som ser passe ut![]()
Såå gøy![]()
![]()
Han har veldig stor stortå dahehe god plan![]()
Hehe, hadde vært greit med litt mer soving jahihiekstra mye kvalitetstid
hadde ikke gjort meg noe om hun sov litt mer for seg selv.. men koser meg jeg altså <3
Hihi har han?Han har veldig stor stortå da![]()