Skravletråd

Relativt rolig, enn så lenge i alle fall;)
O.J. er jo frisk og var tilbake i barnehagen i går med karneval og disko.
I dag skal det bakes og på trilletur på dagen...i ettermiddag er det bare avslapping og lek.
Gøy med karneval og disko da :D

Jeg er aldri ute og triller på dagtid, jeg, sitter bare inne :o Burde rørt mer på meg. Idag snør det skikkelig da så ikke fristende å gå ut ;)

Har prøvd forskjellige triks for å se om jeg får henne til å sovne igjen, men hun er tydelig sulten... Ja, tenker og på grøt.. Hun blir 4 mnd til helgen.. Hadde uansett tenkt å begynne med smaksprøver.. Så hvorfor ikke starte med grøten..

vår hs sa det var best å starte med grøt først for ellers var det ikke sikkert de ville ha det hvis de fikk frukt først hehe

Slitsomt med avbrutt søvn ja :) spesielt for dere som ikke er vant til det :P HS har sikkert noen gode råd :) her har vi ikke 4 mnd kontroll :/ bare fellestime med fysio.

Skal vel egentlig ikke klage etter 2-3 netter men :p
Å? Det var jo litt rart.. Men jeg mistenker at de har litt tid til overs på helsestasjonen her så er bare fint de har litt å gjøre :p

Nei men hun prøver og prøver :P Greier det nesten! Hodet eller arm som ikke får blitt med :P Har skjedd hun har kommet helt rundt, men hun skjønner ikke egentlig hvordan man gjør det! bare flaks om det går :P din?

Skal vel egentlig ikke klage etter 2-3 netter men :p
Å? Det var jo litt rart.. Men jeg mistenker at de har litt tid til overs på helsestasjonen her så er bare fint de har litt å gjøre :p
Joda, det er lov å klage :D
Sikkert ikke lovpålagt kontroll, men kjekt at de har tid. Er jo greit her også, bare å ringe eller stikke innom hvis det er noe :)

Nei men hun prøver og prøver :P Greier det nesten! Hodet eller arm som ikke får blitt med :P Har skjedd hun har kommet helt rundt, men hun skjønner ikke egentlig hvordan man gjør det! bare flaks om det går :P din?
Ruller fra mage til rygg, men ham blir litt forfjamset og liker det ikke så godt :P ruller ikke fra rygg til mage ( bare et par ganger ubevisst). Hodet er aaaaltfor tungt ;)

Ruller fra mage til rygg, men ham blir litt forfjamset og liker det ikke så godt :p ruller ikke fra rygg til mage ( bare et par ganger ubevisst). Hodet er aaaaltfor tungt ;)
hehe hodet henger igjen her og ja :D Fra mage til rygg er vel ikke bevisst ennå? Hun og gjør det men tror bare hun tipper over. :P

Nå har vi vært ute på trilletur...vaskehjelpen er godt i gang.
Hadde med gave til sølvi i dag og masse sjokolade:eek::eek:

Gøy med karneval og disko da :D

Jeg er aldri ute og triller på dagtid, jeg, sitter bare inne :eek: Burde rørt mer på meg. Idag snør det skikkelig da så ikke fristende å gå ut ;)

Veldig:):) Sitter bare å venter på at de skal legge ut bilder av det på portalen:P

Åhh, ikke godt med frisk luft da:)? Nå har vi vært ute på en times tur:)

Back
Topp