Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte legge tassen flr jeg fikk sjekkaJa hun storkoser seg med pappan så skal ikke se bort i fra det nei
Yes du vant drikkeflaskene vettuyayyy
De ville jeg gjerne hatt også gitt
![]()
Suppori bæreseleHehe, er jo bare gøy det dahva vant du sist?
TakkOi oi gratulerer![]()
Hvilken plass hadde jeg? Måtte ha vært langt nede på listaHehe, er jo bare gøy det dahva vant du sist?
Skal sjekke straksHvilken plass hadde jeg? Måtte ha vært langt nede på lista![]()
Du var på 91. plassHvilken plass hadde jeg? Måtte ha vært langt nede på lista![]()
Ajaj, ja så det akkurat. Har visst lagt det til i etterkant. MorsomtMen man måtte også starte 15 tråder?
What? :O :OMen man måtte også starte 15 tråder?
Hehe, såpassDu var på 91. plasshehe
Nå ser det sånn ut, men venter noen dager før jeg legge ut en ordentlig en
De har lagt til en ekstra challenge for noen av premieneWhat? :O :O
Hehe, så kult! Er det da man også skal levere en lottokupong?Hehe, såpass
Litt gøy at hun jeg møtte fra desemberforumet og trilla tur sammen med forrige uke også vant![]()
Jeg hadde en mann som var på jobb, en gutt som var borte på besøk og en baby på puppenEttermiddagen er alltid busy![]()
Rart det der... og en smule iŕiterende, for å være helt ærligAkkurat det samme skjer herikke sjans at hun sover videre når jeg stopper
![]()
Hei duheihei![]()
Sikkert tatt seg en dram da hun skrev den heheJa, rart det der.. Mamma har også vært borti sånne oppskrifter hvor du gjør akkurat det som står, og likevel blir resultatet helt annerledes :O
Men blir nok veldig fint uansett![]()
TakktakkGratulerer guriks![]()
Ja, det burde jegHehe, så kult! Er det da man også skal levere en lottokupong?![]()