Skravletråd

Vært ute å trilla i en time. Satt vogna fra meg utafor huset. Og så våkner hun FØR jeg får låst opp døra. Happens every time :D lurer på når det blir bedre. Føler jeg fortsatt ikke får gjort noe. Nå sover hun på meg og jeg sitter pal i sofaen.
Hehe, så typisk :D :D deilig med tur da :) fint vær og føre hos dere?

Vært ute å trilla i en time. Satt vogna fra meg utafor huset. Og så våkner hun FØR jeg får låst opp døra. Happens every time :D lurer på når det blir bedre. Føler jeg fortsatt ikke får gjort noe. Nå sover hun på meg og jeg sitter pal i sofaen.
Min våkner stort sett sekundet vi passerer postkassen >< rart det der

Hihi, er vel middagstid :P jeg venter på sambo som kommer med pizza :D han har gjort noen ærend og jeg har vært hos naprapat, så det ble enkel middag :)
Pizza er aldri feil :P frossen eller fra pizzasted ?

Seriøøøøst... har bestilt garn 3 ganger til det teppet jeg lager. Og tror jeg må bestille enda en gang.
Det står i oppskriften at heklenål 5 skal benyttes. Garnet krever heklenål 4. Men oppskriften skriver at det kan benyttes Drops Muskat (det jeg bruker) og at da behøver jeg 100g av den og den og den fargen.

Vel, nå har jeg igjen 3 farger og på den jeg lager nå har jeg brukt 350g. IKKE 100g! Hva skjer?
Det koster jo sikkert 400-500kr bare i garnkostnader og har tatt en evighet å lage det :p Hadde vært svindyrt å bestilt noe sånt hehe... Skjønner ikke hvorfor det går så mye garn. Dessuten står det at teppet når det er ferdig blir ca 110 cm stort.
Vel, det blir endel større en det altså.... hmm :o

Fin dag:)
Har bakt med OJ. :D
Ellers var han meg meg og kjøpte en gave mens snuppa og pappan koste seg hjemme:D
Karneval og disko var visst kjempe gøy:D:D

Fin dag:)
Har bakt med OJ. :D
Ellers var han meg meg og kjøpte en gave mens snuppa og pappan koste seg hjemme:D
Karneval og disko var visst kjempe gøy:D:D
Godt å høre at han er i bedre form :) og at han rakk karneval! Hadde vært trist å gå glipp av det!

Hva bakte dere?

Vi har vært på babysvømming, er nå bare to ganger igjen av dette kurset og merker stor forskjell fra hvordan det var i starten :) koser seg og slapper av. Begynte å plaske litt for første gang, vanligvis er han for avslappet for det :P

Blir fremdeles litt satt ut av dykkingen, men gråter ikke lenge. Bare to-tre sekund for å markere at han ikke er helt enig :P

Ja, det er vel kanskje sånn at hvis den ene ikke sover, så snorker den andre? Hehe

Håper det:pSnuppa sover iallwfall mye bedre på natten sammenlignet med broren.
Godt å høre at han er i bedre form :) og at han rakk karneval! Hadde vært trist å gå glipp av det!

Hva bakte dere?

Ja, full fart igjen nå:pMhm, han hadde vært helt i ekstase i følge ped. leder:D:D

Grove rundstykker:)

Vi har vært på babysvømming, er nå bare to ganger igjen av dette kurset og merker stor forskjell fra hvordan det var i starten :) koser seg og slapper av. Begynte å plaske litt for første gang, vanligvis er han for avslappet for det :p

Blir fremdeles litt satt ut av dykkingen, men gråter ikke lenge. Bare to-tre sekund for å markere at han ikke er helt enig :p

I dag gikk det bedre med dykkingen her , men fortsatt litt sjokkert da.
2 ganger igjen her også. Skal melde oss på nytt kurs etterpå.

Been there, done that. Men antar at svaret ditt er der :p
Ja, men snodig.. at det stod nål 5 og den typen garn, og så ble det sånn likevel. Joda, blir fornøyd. Men det blir nok hakket større enn jeg trenger :p ! Men jeg tar ikke opp alt og begynner på nytt, hehe.

Back
Topp