Skravletråd

Hei og god morgen :) sovet godt?
Vi skal ordne litt hjemme i dag, ingen spes andre planer :) sambo er syk og ligger og sover :(
mye sykdom som går! Var en som meldte avbud ifb dåpen pga sykdom.

Æsj og uff... kjipt... må kose meg med restemat til frokost :hilarious:
Det er det som er best med koldtbord, det blir alltid noe igjen som en kan ta med hjem.

Men seriøst, dåpskaken var 15 biter (vi var 16 stk). Og over halve kaken var igjen etterpå! Hva slags biter regner de? :hilarious:

Det er det som er best med koldtbord, det blir alltid noe igjen som en kan ta med hjem.

Men seriøst, dåpskaken var 15 biter (vi var 16 stk). Og over halve kaken var igjen etterpå! Hva slags biter regner de? :hilarious:
Ja huff, masse gode rester til frokost :P

Oj, male pleier jo alltid å forsvinne :O

Ja huff, masse gode rester til frokost :p

Oj, male pleier jo alltid å forsvinne :O
male? :hilarious: Dårlige greier det, må t.o.m spise til middag hehe. Ble veldig god mat, da. Folk likte t.o.m det jeg hadde laget ;)

Nå er hun døpt og det er godt å få det overstått. Flink prest var det og!

male? :hilarious: Dårlige greier det, må t.o.m spise til middag hehe. Ble veldig god mat, da. Folk likte t.o.m det jeg hadde laget ;)

Nå er hun døpt og det er godt å få det overstått. Flink prest var det og!
Male Ja >< fine autocorr..

Ja, tipper det er deilig å ha bak seg :) og fantastisk når alt klaffer!

Her dropper vi hele greia. Er så vanskelig å få samlet hele familien at..

Male Ja >< fine autocorr..

Ja, tipper det er deilig å ha bak seg :) og fantastisk når alt klaffer!

Her dropper vi hele greia. Er så vanskelig å få samlet hele familien at..
Alle er alltid opptatte? Her bor alle i nærheten så sånt går heldigvis greit :) men godt å være ferdig... er helt dau i kroppen idag :p

Hehe kjekt med rester :) Hadde dere en fin dag? :)

Alle er alltid opptatte? Her bor alle i nærheten så sånt går heldigvis greit :) men godt å være ferdig... er helt dau i kroppen idag :p
Opptatte et en ting, men et mer at det er så spredt - rundt i norge og Frankrike..

Så tenker jeg at det er like greit å la ham velge selv når han blir større -

Hehe kjekt med rester :) Hadde dere en fin dag? :)
Ja, det ble en fin dag! :) Ungene lekte og hadde det gøy og lille godtok å sitte på fanget til alle sammen :p var litt nervøs for det, siden hun har hatt en periode med frykt for fremmede :o Puh..!

Opptatte et en ting, men et mer at det er så spredt - rundt i norge og Frankrike..

Så tenker jeg at det er like greit å la ham velge selv når han blir større -
Frankrike er langt unna ja :) Eller, det er vel i hvertfall mye styr å komme seg hit sikkert, med mye bagasje og overnatting etc.
Ja, man velger jo selv hva man vil gjøre :)

Ja, det ble en fin dag! :) Ungene lekte og hadde det gøy og lille godtok å sitte på fanget til alle sammen :p var litt nervøs for det, siden hun har hatt en periode med frykt for fremmede :eek: Puh..!

Så bra :D

Hva gjør dere i dag da?

Da har jeg meldt på storebror på svømmekurs :) Begynner om 2,5 uke. Blir stas :D

Frankrike er langt unna ja :) Eller, det er vel i hvertfall mye styr å komme seg hit sikkert, med mye bagasje og overnatting etc.
Ja, man velger jo selv hva man vil gjøre :)
Det er akkurat det og, veldig mye styr. Kunne eventuelt ha hatt to fester, men blir fort veldig dyrt dette..

Men absolutt koselig å få samlet alle :)

Back
Topp