mye sykdom som går! Var en som meldte avbud ifb dåpen pga sykdom.Hei og god morgensovet godt?
Vi skal ordne litt hjemme i dag, ingen spes andre planersambo er syk og ligger og sover
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mye sykdom som går! Var en som meldte avbud ifb dåpen pga sykdom.Hei og god morgensovet godt?
Vi skal ordne litt hjemme i dag, ingen spes andre planersambo er syk og ligger og sover
![]()

God morgen - får ha en avslappende dag og god bedring til mannenHei og god morgensovet godt?
![]()
Ja huff, masse gode rester til frokostÆsj og uff... kjipt... må kose meg med restemat til frokost
Det er det som er best med koldtbord, det blir alltid noe igjen som en kan ta med hjem.
Men seriøst, dåpskaken var 15 biter (vi var 16 stk). Og over halve kaken var igjen etterpå! Hva slags biter regner de?![]()
male?Ja huff, masse gode rester til frokost
Oj, male pleier jo alltid å forsvinne :O
Dårlige greier det, må t.o.m spise til middag hehe. Ble veldig god mat, da. Folk likte t.o.m det jeg hadde laget Male Ja >< fine autocorr..male?Dårlige greier det, må t.o.m spise til middag hehe. Ble veldig god mat, da. Folk likte t.o.m det jeg hadde laget
![]()
Nå er hun døpt og det er godt å få det overstått. Flink prest var det og!
Mye ufine greier nå ja :/ håper lille og jeg slipper unnamye sykdom som går! Var en som meldte avbud ifb dåpen pga sykdom.
Takk takkGod morgen - får ha en avslappende dag og god bedring til mannen![]()
Alle er alltid opptatte? Her bor alle i nærheten så sånt går heldigvis greitMale Ja >< fine autocorr..
Ja, tipper det er deilig å ha bak segog fantastisk når alt klaffer!
Her dropper vi hele greia. Er så vanskelig å få samlet hele familien at..
Får håpe detMye ufine greier nå ja :/ håper lille og jeg slipper unna![]()
Hei og god morgensovet godt?
![]()
Æsj og uff... kjipt... må kose meg med restemat til frokost
Det er det som er best med koldtbord, det blir alltid noe igjen som en kan ta med hjem.
Men seriøst, dåpskaken var 15 biter (vi var 16 stk). Og over halve kaken var igjen etterpå! Hva slags biter regner de?![]()
Ingen planer, eneste er at det må handles litt etterpå - snart tom for bleier :OTakk takk![]()
Har dere planer?
Opptatte et en ting, men et mer at det er så spredt - rundt i norge og Frankrike..Alle er alltid opptatte? Her bor alle i nærheten så sånt går heldigvis greitmen godt å være ferdig... er helt dau i kroppen idag
![]()
Ja, det ble en fin dag!Hehe kjekt med resterHadde dere en fin dag?
![]()
Frankrike er langt unna jaOpptatte et en ting, men et mer at det er så spredt - rundt i norge og Frankrike..
Så tenker jeg at det er like greit å la ham velge selv når han blir større -
Ja, det ble en fin dag!Ungene lekte og hadde det gøy og lille godtok å sitte på fanget til alle sammen
var litt nervøs for det, siden hun har hatt en periode med frykt for fremmede
Puh..!
Ja det kan jeg tenke meg blir stasDa har jeg meldt på storebror på svømmekursBegynner om 2,5 uke. Blir stas
![]()
Det er akkurat det og, veldig mye styr. Kunne eventuelt ha hatt to fester, men blir fort veldig dyrt dette..Frankrike er langt unna jaEller, det er vel i hvertfall mye styr å komme seg hit sikkert, med mye bagasje og overnatting etc.
Ja, man velger jo selv hva man vil gjøre![]()