Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheHehe, det er jo veldig fort gjortvi sover ikke sammen så har hele senga for meg selv. Men vesla sover ved siden av meg da
men det pulveret er noe klissete greier.
Åh ja det er bare så herlig med solHehe, vel det er alltid en grunn til å dra til biblioteket![]()
Håper bare været holder seg som det har vært denne uken!
Snødd i hele går og i natt og fortsetter i dagHehe![]()
Her var det bart på veien da vi trilla i dag![]()
Snødd i hele går og i natt og fortsetter i dagmå innrømme at det begynner å bli nok nå
![]()
Ja, det har viss det. Snøkaos på veiene :/ blir spennende å se om det blir brøytet såpass at tassen og jeg kommer oss ut på trilleturer det snø hjemme og? Vi har litt men hatt mye sol så det har smelta på veiene. Hva skal dere i dag?
Vi har vært ute og trillet littÅh ja det er bare så herlig med sol![]()
![]()
Ja, det har viss det. Snøkaos på veiene :/ blir spennende å se om det blir brøytet såpass at tassen og jeg kommer oss ut på trilletur![]()
Vi har vært ute og trillet litthan sov så lenge vognen var i bevegelse, våknet når vi kom hjem
Mannen som var blitt igjen hjemme gikk og la seg... Så ryddingen ligger igjen><
Ja, ned i morgenOisann.. Kjører dere ned i morgen?
Lykke til i morgenKommer ikke over hvor nyyydelig dåpskaken er!!! De gjorde virkelig en god jobb, vel verdt 650 kr!![]()
Har pyntet alt ferdig, eneste som gjenstår er å få noe kyllinggreier over på et fat.. og ta ut smør så det ikke er hardt i morgen.
Vasker veslas strømpebukse og babynest. Hallo... glemte å vaske babynestetog jeg trenger det i morgen. Ja, da får jeg sjekket om det tåler tørketrommel hehe...
Jeg har nesten ikke sittet siden kl 12. Hadde med eldste og kjøpte sko og cardigan og masse annet, mat bla.a. Lommeboka lider nåmen sånn er det. Ble fornøyd med pyntingen i hvertfall.
Idag har jeg spist 2 stk 3cm store pølsebiter og 1 tynn spekeskinkeflik og en 2cm stor lefsebit.
Men er merkelig nok ikke sulten heller.. sikkert pga stress.
TakkLykke til i morgendu får sikkert igjen matlysten når selskapet er over
![]()
Ja, ned i morgenser ikke ut til at det blir mer snø, så det går nok helt fint å kjøre
hatt en fin dag?
Sov godtDet er bra da![]()
Jepps den har vært fin! Men nå er jeg veldig trøtthva med dere? Sov godt!
Kommer ikke over hvor nyyydelig dåpskaken er!!! De gjorde virkelig en god jobb, vel verdt 650 kr!
Har pyntet alt ferdig, eneste som gjenstår er å få noe kyllinggreier over på et fat.. og ta ut smør så det ikke er hardt i morgen.
Vasker veslas strømpebukse og babynest. Hallo... glemte å vaske babynestetog jeg trenger det i morgen. Ja, da får jeg sjekket om det tåler tørketrommel hehe...
Jeg har nesten ikke sittet siden kl 12. Hadde med eldste og kjøpte sko og cardigan og masse annet, mat bla.a. Lommeboka lider nåmen sånn er det. Ble fornøyd med pyntingen i hvertfall.
Idag har jeg spist 2 stk 3cm store pølsebiter og 1 tynn spekeskinkeflik og en 2cm stor lefsebit.
Men er merkelig nok ikke sulten heller.. sikkert pga stress.
God morgenGod morgen!
Nå er det ikke mye igjen av februar - er veldig spent på Mars og om det endelig blir satt noen mål![]()
Så bra! Sovet godt?God morgen
I følge hint på topp 100 tråden for feb. virker det som det blir mål i alle fall....så krysser fingrene![]()