Skravletråd

Hehe, det er jo veldig fort gjort :) vi sover ikke sammen så har hele senga for meg selv. Men vesla sover ved siden av meg da :p men det pulveret er noe klissete greier.
Hehe:P ja det er veldig klissete:o og jeg bomma jo med boksen så visste ikke hvor mye som var kommet i og hvor mye som var utenfor, så måtte gå å helle ut hele flaska å begynne på nytt:P hehe.

Snødd i hele går og i natt og fortsetter i dag :P må innrømme at det begynner å bli nok nå ;)

:P er det snø hjemme og? Vi har litt men hatt mye sol så det har smelta på veiene. Hva skal dere i dag?

:P er det snø hjemme og? Vi har litt men hatt mye sol så det har smelta på veiene. Hva skal dere i dag?
Ja, det har viss det. Snøkaos på veiene :/ blir spennende å se om det blir brøytet såpass at tassen og jeg kommer oss ut på trilletur :P

Åh ja det er bare så herlig med sol :D :D
Vi har vært ute og trillet litt :) han sov så lenge vognen var i bevegelse, våknet når vi kom hjem :P

Mannen som var blitt igjen hjemme gikk og la seg... Så ryddingen ligger igjen><

Last edited:
Vi har vært ute og trillet litt :) han sov så lenge vognen var i bevegelse, våknet når vi kom hjem :P

Mannen som var blitt igjen hjemme gikk og la seg... Så ryddingen ligger igjen><

Deilig med en tur! Hehe sånn er det alltid her, gidder ikke sove når jeg stopper :P

Ikke ryddet så mye vi heller. Fikk egentlig ikke gjort så mye i dag i det hele tatt :P fått handlet da :) men så gikk storebror på besøk også var de her etterpå så da droppet vi flere ærender og bibliotek. Mulig det blir bibliotek i morgen da.. Vi får se :D vært en koselig dag i alle fall :)

Nå er det film! Ha en fin kveld :D

Kommer ikke over hvor nyyydelig dåpskaken er!!! De gjorde virkelig en god jobb, vel verdt 650 kr! :)
Har pyntet alt ferdig, eneste som gjenstår er å få noe kyllinggreier over på et fat.. og ta ut smør så det ikke er hardt i morgen.
Vasker veslas strømpebukse og babynest. Hallo... glemte å vaske babynestet :p og jeg trenger det i morgen. Ja, da får jeg sjekket om det tåler tørketrommel hehe...

Jeg har nesten ikke sittet siden kl 12. Hadde med eldste og kjøpte sko og cardigan og masse annet, mat bla.a. Lommeboka lider nå :p men sånn er det. Ble fornøyd med pyntingen i hvertfall.

Idag har jeg spist 2 stk 3cm store pølsebiter og 1 tynn spekeskinkeflik og en 2cm stor lefsebit.
Men er merkelig nok ikke sulten heller.. sikkert pga stress.

Kommer ikke over hvor nyyydelig dåpskaken er!!! De gjorde virkelig en god jobb, vel verdt 650 kr! :)
Har pyntet alt ferdig, eneste som gjenstår er å få noe kyllinggreier over på et fat.. og ta ut smør så det ikke er hardt i morgen.
Vasker veslas strømpebukse og babynest. Hallo... glemte å vaske babynestet :p og jeg trenger det i morgen. Ja, da får jeg sjekket om det tåler tørketrommel hehe...

Jeg har nesten ikke sittet siden kl 12. Hadde med eldste og kjøpte sko og cardigan og masse annet, mat bla.a. Lommeboka lider nå :p men sånn er det. Ble fornøyd med pyntingen i hvertfall.

Idag har jeg spist 2 stk 3cm store pølsebiter og 1 tynn spekeskinkeflik og en 2cm stor lefsebit.
Lykke til i morgen :D du får sikkert igjen matlysten når selskapet er over :P

Ja, ned i morgen :) ser ikke ut til at det blir mer snø, så det går nok helt fint å kjøre :D hatt en fin dag?

Det er bra da :D

Jepps den har vært fin! Men nå er jeg veldig trøtt :P hva med dere? Sov godt!

God morgen!
Nå er det ikke mye igjen av februar - er veldig spent på Mars og om det endelig blir satt noen mål :P

Del gjerne bilde av kaken og kakebordet;):)
Merker det på lommeboken selv. Begge guttene her må ha nye klær og pensko:O:O
Kunne tenkt meg nytt selv, men kan ikke ta meg råd tror jeg...

God morgen!
Nå er det ikke mye igjen av februar - er veldig spent på Mars og om det endelig blir satt noen mål :p
God morgen:)
I følge hint på topp 100 tråden for feb. virker det som det blir mål i alle fall....så krysser fingrene:)

Back
Topp