Så kjekt med hjelpHuff ja. Slitsomt. Godt vi har et sted vi kan klage litt.
Her er sykdom i hus og jeg takker gud for verdens beste svigermor. Jeg elsker henne retten og sletten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt med hjelpHuff ja. Slitsomt. Godt vi har et sted vi kan klage litt.
Her er sykdom i hus og jeg takker gud for verdens beste svigermor. Jeg elsker henne retten og sletten![]()
Hihi, lille bestemte frøkna <3Det er jo genialt hihi.
Snuppa her liker ikke kollektivt...frem med puppen på bybanen i går![]()
Nei, en ulykke kommer sjelden alene. Har ingen dessverre, men får sove i natt. Dvs hvis jeg propper igjen ørene og har på luftavfukterenHuff, høres veldig slitsomt ut for deg - skal ikke være enkelt det her. Håper de fort blir bedre og at du snart får sovet litt mer! Du har ikke familie/venninne som kunne kommet innom og avlastet deg noen timer?
Så kjekt med hjelpher har vi måtte stå i alt av sykdom. Men de får igjen når de må på gamlehjem! Haha Neida.

Hihi, lille bestemte frøkna <3
Gjør det også om jeg må /han er sulten, men med vogn, sekker, boblejakke og Ytterøy e det greit om jeg slipper![]()
Hihi, du ble for sen![]()
God bedringHaha ikke sant
Hun er en velsignelse. Han storkoser seg nå , så midt i blinken for alle parter![]()
God morgen!God morgen og god fredag
Skal inn til bestevenninnen min i dag og spise lunsj med noen andre jenter, inkl Lillesøsteren mindette blir bra!
Huff da! God bedring til de små og håper du får slappet litt av i helgen!Fy søren. To små barn med løs mage. Jeg sov 1t elns natt til i går, måtte på helsestasjonen, og hadde barna alene til kvelden fordi samboeren min hadde ærend. Sov dårlig i natt også, urolig baby, og urolig 2-åring som våkner om nattaSå er kjempesliten fra før....
Men det verste er at det er magesyke på gang! Toåringen kom til meg og sa at bleia måtte skiftes. Ok! Inn på badet og jadda. Det hadde gått utenfor. Lille lå i vogna si og skravla for seg selv, men hørte at hun begynte å klage og etterhvert skrike. Min morgen i et nøtteskallstress, frustrasjon og alt er galt for alle
![]()
Vel, jeg måtte vaske stellebordet og dusje datteren min og det var et voldsomt prosjekt. Så skulle jeg ta meg av lille, og jadda. Hun hadde OGSÅ full bleie der det hadde kommet utenfor. Så måtte vaske henne imens eldste spiste frokost for seg selv og jeg la håndklær på stellebordet i tilfelle... Så... Idag skulle jeg ta det rolig pga slitsom dag i går og slitsomme netter. Men istedet må jeg, midt oppi aløe forberedelsene til dåp, vaske alt av sengetøy, tepper, puter og lammeskinn. Tok meg tid til å skrive dette her dahuff og huff.
Hehe kan være, de kan nok være ganske ulikeHahaha, ja de fleste hunder er vel mer som din - men tror BM'er kanskje er litt ekstra daffe?
Han jeg anser som min var som på bildet - kunne sikkert hatt masse besøk uten at han enset noe. Men åpnet du noe på kjøkkenet, så var han der![]()
Takk det sammeGod morgen og god fredag
Skal inn til bestevenninnen min i dag og spise lunsj med noen andre jenter, inkl Lillesøsteren mindette blir bra!
Fy søren. To små barn med løs mage. Jeg sov 1t elns natt til i går, måtte på helsestasjonen, og hadde barna alene til kvelden fordi samboeren min hadde ærend. Sov dårlig i natt også, urolig baby, og urolig 2-åring som våkner om nattaSå er kjempesliten fra før....
Men det verste er at det er magesyke på gang! Toåringen kom til meg og sa at bleia måtte skiftes. Ok! Inn på badet og jadda. Det hadde gått utenfor. Lille lå i vogna si og skravla for seg selv, men hørte at hun begynte å klage og etterhvert skrike. Min morgen i et nøtteskallstress, frustrasjon og alt er galt for alle
Vel, jeg måtte vaske stellebordet og dusje datteren min og det var et voldsomt prosjekt. Så skulle jeg ta meg av lille, og jadda. Hun hadde OGSÅ full bleie der det hadde kommet utenfor. Så måtte vaske henne imens eldste spiste frokost for seg selv og jeg la håndklær på stellebordet i tilfelle... Så... Idag skulle jeg ta det rolig pga slitsom dag i går og slitsomme netter. Men istedet må jeg, midt oppi aløe forberedelsene til dåp, vaske alt av sengetøy, tepper, puter og lammeskinn. Tok meg tid til å skrive dette her dahuff og huff.
Å den er deilig! Oppskriften var på engelsk så alt er målt i kopper/cups.Oppskrift ?
Så¨digg ut
Huff, ser eg er heldig som slapp med kun tissI dag våknet vi klokka ni og var ikke snakk om å snike seg ut og hun sov videre i dag nei, der lå hun med et stort glis og kulerunde øyne heheså søt da
så la henne på stua på dyna si oppi bagen, der liker hun å ligge litt
hoppet i dusjen, men hadde glemt å bytte bleie på henne. Det var ikke så veldig lurt
da jeg kom tilbake lå hun der og gliste med en helt sprengt nattbleie og hun hadde bæsja så det var bæsj over hele dyna, igjennom dyna og ned på madrassen til bagen under. Herlig! hehe.. Jaja.. Så nå er det dynevask på gang
![]()
Huff, ser eg er heldig som slapp med kun tissmåtte bytte laken og sånt da
![]()
Ååååh kjenner til det -.-Hihi fort gjort med disse småAkkurat den dyna er litt stress å vaske syns jeg siden det er dun og vår tørketrommel liker å stoppe før den er skikkelig tørr
![]()
Ååååh kjenner til det -.-
God morgenGod morgen! Sola skinner og fuglene kvitrer![]()