Skravletråd

Hehe! Rene shoppe-himmel her inne jo! Bra med linker!

Idag skulle vi vært på babysvømming, men det er ikke kurs pga vinterferie. Det er litt dumt, gledet meg sånn (selv om han hylte da vi dykka sist), og vi gikk glipp av sist gang og. Så vi lurer på å dra på innebadet, bare oss tre? :) samtidig passer det bra at det ik ble noe av for han har vært i så dårlig humør, sovna først nå i bæresele :O

Idag skulle vi vært på babysvømming, men det er ikke kurs pga vinterferie. Det er litt dumt, gledet meg sånn (selv om han hylte da vi dykka sist), og vi gikk glipp av sist gang og. Så vi lurer på å dra på innebadet, bare oss tre? :) samtidig passer det bra at det ik ble noe av for han har vært i så dårlig humør, sovna først nå i bæresele :O

hehe blir ofte litt vel mye shopping :o :D

Dere kan jo dra å bade en annen dag da :)

hehe ja det kan du si:p
50%på viking til guttungen var gull!!
også blitt 5pr bukser i dag fra kappahl,gratis frakt og 25% på alle barnebukser;)

Dere kan jo ta turen dit ja. Vi har vært hele gjengen utenom babysvømmingen også:D

Pannekaker er aldri feil :) lagde noen veldig gode sist fredag, klarte til og med å friste mannen :)

Har en fin dag?

Det er veldig godt! Syns bare det er litt kjedelig å steke de, må lage så mange :P

Vi har en fin dag :) litt sliten og trøtt bare :)
Dere da?

Det er veldig godt! Syns bare det er litt kjedelig å steke de, må lage så mange :P

Vi har en fin dag :) litt sliten og trøtt bare :)
Dere da?
Ja, selve stekingen er ofte litt lang og kjip. Men er jo så godt!!

Trøtt her og - akkurat klart å få lillemann til å sovne. Se om jeg klarer å snike meg unna :O

Back
Topp