Skravletråd

Haha, huffda :P plukka søppeldynga i evigheter dere sikkert ;)
Føltes sånn ut - *med debatt om hvem som feil det var : den som ikke hadde lagt på lokket ordentlig eller den som prøvde å løfte boksen etter lokket :P

Han koser seg sikkert godt i varmebassenget :D vi har ikke prøvd svømming enda :/ burde sikkert gjort det, for han er ikke noe glad i å bade :/
Er jo greit å få testet det ut, ja :)
Nå liker min å bade da, koser seg masse på babysvømming

"God" morgen :D supertrøtt! Sov mellom 23 og 2 i natt, men resten av ble det bare dupping.. Lille har pressa og stønna og sutra konstant. Trengte å bæsje, men det kom ikke noe før på stellebordet kl 7.30 :P nå er jeg veldig lite pedagogisk riktig og har lagt han på babygymmen foran TV'en... :O
Huff da! Vet hvordan det er, når han et forstoppet så blir han veldig rastløs stakkars

Får satse på at du får hvile litt ila dagen!

Hehe :D jeg trives best hjemme for tiden i hvertfall :) så mye lettere med faste rutiner til lille :)

Ja det er det helt klart.
Men heldigvis er snuppa stortsett "enkel" å ha med å gjøre:)
Mer arbeid med han på 2år;):p

Last edited:
Veldig koselig:) Men litt stress og;)

90årslag i går...i dag feires 30år,fetter til mannen:)

Jeg har kaker langt opp i halsen nå...både og bake og spise:eek::eek::p
Ja, ser den. Er igjen bare bare å ha kontroll på alt som skal gjøres og alt som skjer, når man i tillegg har to små :)

Men rolig neste uke eller var det mer?

Går greit å ha med han her ut på dagen, men fra 18-19 tiden vil jeg helst være hjemme for han blir så lett overstimulert..
Ja, ser den. Er jo vanligvis den "værste" tiden det.
Da er det henge konstant på pupp-tid her:P

Ja, ser den. Er igjen bare bare å ha kontroll på alt som skal gjøres og alt som skjer, når man i tillegg har to små :)

Men rolig neste uke eller var det mer?

Ja, travelt;) Men gøy:D

3 burdager neste uke...men kun 2 vi alle skal på.
Er jentefest det ene...mon tro hvordan det skal gå...jeg skal verken drikke eller noe da, og tar bilen...stikker ut etter hun har lagt seg for kvelden og da sover hun som regel til minst 03.00. I natt sov hun faktisk til 05.00 uten å våkne...6 timer i strekk faktisk, siden hun sovnet rett før 23.00 for natten.

Men ja...jeg har noen rolige formiddager med snuppa til uken og det skal bli digg:D
I morgen for eks...jeg har ikke en eneste plan og jeg gleder meg sånn til bare kos :):)

Ja, travelt;) Men gøy:D

3 burdager neste uke...men kun 2 vi alle skal på.
Er jentefest det ene...mon tro hvordan det skal gå...jeg skal verken drikke eller noe da, og tar bilen...stikker ut etter hun har lagt seg for kvelden og da sover hun som regel til minst 03.00. I natt sov hun faktisk til 05.00 uten å våkne...6 timer i strekk faktisk, siden hun sovnet rett før 23.00 for natten.

Men ja...jeg har noen rolige formiddager med snuppa til uken og det skal bli digg:D
I morgen for eks...jeg har ikke en eneste plan og jeg gleder meg sånn til bare kos :):)
Høres bra ut- både rolige ettermiddager og jentekveld! Veldig greit når de sover så godt ja!

Her er han endelig på riktig vei igjen. Sovnet 22.30, våknet rundt ett for litt påfyll, men sovnet nesten med en gang og sov til 5 :) liker det bedre en annenhver time :P

Skal på jentelunsj på fredag; 5damer og to babisser

Høres bra ut- både rolige ettermiddager og jentekveld! Veldig greit når de sover så godt ja!

Her er han endelig på riktig vei igjen. Sovnet 22.30, våknet rundt ett for litt påfyll, men sovnet nesten med en gang og sov til 5 :) liker det bedre en annenhver time :p

Skal på jentelunsj på fredag; 5damer og to babisser

Ja er så herlig med en del sammenhengende søvn:D

Oh Nice. drammengjengen her inne:)?

Krysser fingrene for at det blir litt soving på han da ja :)

Har stått opp, guttene sover videre :P
Er sjalu på det sovehjertet til din altså ;) legger meg hver kveld og tenker; i natt er kanskje natta han sover 6-7 timer i strekk. Evt 4+4 timer. Men neeiida.. Hehe :D

Back
Topp