Da kan du spise begge deler, heheHar spurt hva han ønsker. Er nok hjemme rundt midnatt, han mente det var Sent.. Men kan vente, jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kan du spise begge deler, heheHar spurt hva han ønsker. Er nok hjemme rundt midnatt, han mente det var Sent.. Men kan vente, jeg![]()
Haha, joa det går det ogDa kan du spise begge deler, hehe
Ja, det er jo 7 små rom da. Ligger midt i byen, på nordsia. Eller chabaa thai massasje i svenskegata. Hvis man skal på spa må man vel litt ut av byen..? Strömstad feks.oh digg
Har du peil...spa ? massasje?
skal være gave...i my homecity altså.
spurte mammam hadde ikke anelse vettu haha...tror ikke hun vet hva slikt er engang
ohh spennende. hjem til dine?
giukk greit her første turen![]()
Hehe jeg begynner også å bli sulten![]()
Haha oohh scary shitMannen skal innom taxfree på vei hjem :O tipper det blir farlig!
Er visst økedag idag og. Bare ligget på puppen i hele dag nesten! :OSå hyggelig da!
Hvor ofte ammer du vanligvis?
Ja, det er jo 7 små rom da. Ligger midt i byen, på nordsia. Eller chabaa thai massasje i svenskegata. Hvis man skal på spa må man vel litt ut av byen..? Strömstad feks.
Haha, hun hadde ikke det nei!
Ja, skal hjem til mine ja. Blir koselig. Jada, gikk greit da vi reiste med storebror også da han var like liten, så satser på det skal gå bare bra![]()
Vel, han sa han skulle ha med litt Toblerone, annen sjokolade og div smågodt :OHaha ja..vil sette et stort tygg i den burgern nå!!!
Hva skal dere ha?
Haha oohh scary shitHva håper du han kommer hjem med
?
Toblerone er farlig godtVel, han sa han skulle ha med litt Toblerone, annen sjokolade og div smågodt :O
Bli sunn til sommeren sa du?
Haha ja..vil sette et stort tygg i den burgern nå!!!
Hva skal dere ha?
Haha oohh scary shitHva håper du han kommer hjem med
?
Får se hvor våken han er da - sto opp 6,resit fra Sevilla til Madrid, til Frankfurt og så Oslo +tog ut herToblerone er farlig godtBlir masse digg på dere i kveld da!!
Hehe, det er lettere sagt enn gjort det sunnhetsgreiene![]()
Oh yums!kapteinens fylte med ris, grønnsaker og saus![]()
Ohh de er faktisk gode de! Spiste de før jeg fikk cøliakikapteinens fylte med ris, grønnsaker og saus![]()
ai ai, da får du nok en stk trøtt gubbe hjem jaFår se hvor våken han er da - sto opp 6,resit fra Sevilla til Madrid, til Frankfurt og så Oslo +tog ut her
Men én eller annen kveld blir det mye godis!!
Ohh de er faktisk gode de! Spiste de før jeg fikk cøliaki![]()
Ja gleder meg nå, sulten!Oh yums!
Nei, men der hørte jeg bilen!!!Ja de er detFått hamburger nå?
Er visst økedag idag og. Bare ligget på puppen i hele dag nesten! :O
Ammer ganske ofte vanligvis og. En time eller to mellom hver amming... på natta og. På natta skal hun helst ha puppen i munnen hele tida for å få sove og.. håper hun kan ta smokken etterhvert.. hvordan går det med amming hos dere?
hehe kos dereNei, men der hørte jeg bilen!!!
Yayyyy!!
Nå skal det etes!!!![]()
Bon appétitNei, men der hørte jeg bilen!!!
Yayyyy!!
Nå skal det etes!!!![]()
Ja det skjønner jeg godt! Så mye amming det er om natta her føler jeg at jeg kun har ett valg, og det er å ha henne ved siden av meg i senga med puppen lett tilgjengelig. Ellers hadde jeg nok ikke sovet mye i løpet av natta. Blir litt trøtt av å halvsove mesteparten av natta ja! Føler meg mildt sagt fjernMm her og, sjelden mer enn 1,5t mellom ammingene om dagen, som regel oftere.. og mye pupp på natten nå, hun sov så godt før hun ble syk! men nå.. zzz.. trøtt jeg![]()