Skravletråd

oh digg:)
Har du peil...spa ? massasje?
skal være gave...i my homecity altså.
spurte mammam hadde ikke anelse vettu haha...tror ikke hun vet hva slikt er engang:hilarious:

ohh spennende. hjem til dine?
giukk greit her første turen:)
Ja, det er jo 7 små rom da. Ligger midt i byen, på nordsia. Eller chabaa thai massasje i svenskegata. Hvis man skal på spa må man vel litt ut av byen..? Strömstad feks.
Haha, hun hadde ikke det nei! :D

Ja, skal hjem til mine ja. Blir koselig. Jada, gikk greit da vi reiste med storebror også da han var like liten, så satser på det skal gå bare bra :)

Så hyggelig da!
Hvor ofte ammer du vanligvis?
Er visst økedag idag og. Bare ligget på puppen i hele dag nesten! :O
Ammer ganske ofte vanligvis og. En time eller to mellom hver amming... på natta og. På natta skal hun helst ha puppen i munnen hele tida for å få sove og.. håper hun kan ta smokken etterhvert.. hvordan går det med amming hos dere?

Ja, det er jo 7 små rom da. Ligger midt i byen, på nordsia. Eller chabaa thai massasje i svenskegata. Hvis man skal på spa må man vel litt ut av byen..? Strömstad feks.
Haha, hun hadde ikke det nei! :D

Ja, skal hjem til mine ja. Blir koselig. Jada, gikk greit da vi reiste med storebror også da han var like liten, så satser på det skal gå bare bra :)

Okei takker for tips. Skal sjekke opp i de to.
Ja, Strømstad er det vel noe sikkert ja...:) Begynner seriøst å mimre med engang jeg hører Strømstad.. Det er så kos der, spesielt om sommeren:D Elsk<3

Så koselig:) Her reiser vi ikke hjemover før 21 april...men får jo masse besøk her nå til dåpen av familie:)

Haha ja..vil sette et stort tygg i den burgern nå!!!:P:D
Hva skal dere ha;)?

Haha oohh scary shit:P Hva håper du han kommer hjem med:D?
Vel, han sa han skulle ha med litt Toblerone, annen sjokolade og div smågodt :O

Bli sunn til sommeren sa du?

Vel, han sa han skulle ha med litt Toblerone, annen sjokolade og div smågodt :O

Bli sunn til sommeren sa du?
Toblerone er farlig godt:) Blir masse digg på dere i kveld da!!:D

Hehe, det er lettere sagt enn gjort det sunnhetsgreiene:P

Toblerone er farlig godt:) Blir masse digg på dere i kveld da!!:D

Hehe, det er lettere sagt enn gjort det sunnhetsgreiene:P
Får se hvor våken han er da - sto opp 6,resit fra Sevilla til Madrid, til Frankfurt og så Oslo +tog ut her :P

Men én eller annen kveld blir det mye godis!!

Er visst økedag idag og. Bare ligget på puppen i hele dag nesten! :O
Ammer ganske ofte vanligvis og. En time eller to mellom hver amming... på natta og. På natta skal hun helst ha puppen i munnen hele tida for å få sove og.. håper hun kan ta smokken etterhvert.. hvordan går det med amming hos dere?

Mm her og, sjelden mer enn 1,5t mellom ammingene om dagen, som regel oftere.. og mye pupp på natten nå, hun sov så godt før hun ble syk! men nå.. zzz.. trøtt jeg :P

Mm her og, sjelden mer enn 1,5t mellom ammingene om dagen, som regel oftere.. og mye pupp på natten nå, hun sov så godt før hun ble syk! men nå.. zzz.. trøtt jeg :P
Ja det skjønner jeg godt! Så mye amming det er om natta her føler jeg at jeg kun har ett valg, og det er å ha henne ved siden av meg i senga med puppen lett tilgjengelig. Ellers hadde jeg nok ikke sovet mye i løpet av natta. Blir litt trøtt av å halvsove mesteparten av natta ja! Føler meg mildt sagt fjern :D og gjør de rareste ting. Hehe! Jaja, det blir jo bedre etterhvert :)

Back
Topp