Skravletråd

Ja veldig. Eldste var veldig varm i går kveld, men virker ikke like ille i natt. Minste hadde ikke feber nå:) men jeg har vært våken mye i natt og har både spydd og andre veien:p så utrolig kjipt altså!! Var så pigg i går, men var tydeligvis bare paraceten som funka.
Huff å neeei:(
det er bokstavelig talt noe drit!!:P:(

Håper dere kommer dere raskt

Ja! Så nå håper jeg vi slipper sykdom på en laang stund, her har det vært konstant en eller flere syke siden før jul..

Uff stakar små :( Kan ikke mannen bli hjemme da?
Uff så kjedelig, håper dere slipper unna mer!
Jo han måtte det. Jeg spydde i natt, og sitter mye på do, så jeg kunne ikke vært alene nå. Heldigvis virker ungene bedre, selvom eldste nok har feber enda.

Jada, det gjør han sånnsett...må bare late som det er potetstappe:p
spiser ikke kokt gulrot...bare raspa:p
hehe storebror likte lenge ikke potet :o spiste potetmos hvis jeg kalte det mos og ikke potetmos :o hehe
nå er han veldig glad i det :D

Hun er derfra nemlig...mannen sin kompis
hmm...
ja...
og ikke med barn heller...
så den kan bli vanskelig.

Har ikke lyst å reise dit heller skal jeg være ærlig. haha
Hihi nei.. vet ikke om jeg hadde reist fra ungene uansett. Ikke nå i sommer i alle fall.. De er jo så små

hehe storebror likte lenge ikke potet :eek: spiste potetmos hvis jeg kalte det mos og ikke potetmos :eek: hehe
nå er han veldig glad i det :D
Guttungen her spiser ikke vanlige poteter heller....men spiser potetgrateng, fløtegratinerte og potetstappe...
for lite smak i kokte poteter...hmm aner ikke...så til han når vi har poteter lager jeg alltid potetstappe om han ikke spiser nok av det andre evt. da:)

Hihi nei.. vet ikke om jeg hadde reist fra ungene uansett. Ikke nå i sommer i alle fall.. De er jo så små[/QUOTE

Mannen kan evt. reise ned alene om han har veldig lyst.
Ja, det er for tidlig syns jeg også...man må jo kjenne på det der selv. men jeg ville dødd av savn:P

Hmmm kunne hatt lyst på en sånn til snuppa selv :D Men ser ut som et litt stort prosjekt :p
Ja, det gjør så...
har hun venninna til mamma som evt. kan hjelpe meg...men da må hun evt. bare lage den for meg...eller så må jeg bedrive tlfterror igjen...:P:P

Uff så kjedelig, håper dere slipper unna mer!
Jo han måtte det. Jeg spydde i natt, og sitter mye på do, så jeg kunne ikke vært alene nå. Heldigvis virker ungene bedre, selvom eldste nok har feber enda.

Så bra de er bedre. Uff stakar masse god bedring alle mann! Godt han kunne være hjemme da..
Ikke mye moro med sånn sykdom :( :(

Guttungen her spiser ikke vanlige poteter heller....men spiser potetgrateng, fløtegratinerte og potetstappe...
for lite smak i kokte poteter...hmm aner ikke...så til han når vi har poteter lager jeg alltid potetstappe om han ikke spiser nok av det andre evt. da:)

Ja vi har gjerne saus så da moser jeg potetene litt i sausen så det blir nesten potetmos :P
Nå ble jeg litt sulten :P

Ja, det gjør så...
har hun venninna til mamma som evt. kan hjelpe meg...men da må hun evt. bare lage den for meg...eller så må jeg bedrive tlfterror igjen...:p:p
Hahaha :D Tenkte starte på en rosa ullgenser str 1 år :D Snart :P Er ikke helt i strikkemodus for tiden, har ikke så mye overskudd når vi ikke sover så veldig sammenhengende.. gjeeeeesp

Mannen kan evt. reise ned alene om han har veldig lyst.
Ja, det er for tidlig syns jeg også...man må jo kjenne på det der selv. men jeg ville dødd av savn:p

Ja det går jo an :) Nei og jeg tenker det blir stress for jeg ammer sikkert fremdeles..

Ja vi har gjerne saus så da moser jeg potetene litt i sausen så det blir nesten potetmos :p
Nå ble jeg litt sulten :p
haha merket jeg ble sulten selv faktisk...selv om det ikke er så lenge siden jeg spiste:cool:

Hahaha :D Tenkte starte på en rosa ullgenser str 1 år :D Snart :p Er ikke helt i strikkemodus for tiden, har ikke så mye overskudd når vi ikke sover så veldig sammenhengende.. gjeeeeesp
nei merker det selv gitt....men nå er det jo mye kaker her også da..siste prosjektet ferdig her var ullsokker:p

Back
Topp