Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ønsker dere begge veldig god søvn
Utsetter siste flasken så lenge jeg kan i håp om at han skal sove litt lenger. Han har stått opp tidlig de tre siste dagene..
Huff da, hva feiler det voffsen ?
God morgen alle og god onsdag!
I dag reiser mannen på tur og er ikke tilbake før fredag kveld - jeg benyttet anledningen for å ta en overnatting hos foreldrene mine![]()
hehe jaja, det er en grønnsak det ogsådet funka her også, inntil han skulle ha skjellSå nå er eneste han godtar her i taco mais
![]()
ikke santdet gjør jeg de dagene hun har arvetøy fra O.J![]()
nope det så jeg ikkeså dere han strikkepappan som Tamara la ut tråd om i går?
den ene buksa der vil jeg ha til snuppa..noe så skjønt er lenge sia jeg har sett!!!
Koselig davi fikk imvitasjon til brylupp i går...blir vel neppe til...men kjekt da![]()
yes hehe.hehe jaja, det er en grønnsak det også![]()
i Ukraina:OKoselig dai sommer?
nope det så jeg ikke![]()

yes hehe.
han liker godt gulrot da.
så spiser han Rotmos for eks. han sier det er potetstappe
men kokt brokkoli og wok for eks...ikke snakk om![]()
Oi! Hehei Ukraina:O
Her er nok av hårikke santfår ikke satt noe i håret ennå her da, må vokse litt mer først
![]()
Jada, det gjør han sånnsett...må bare late som det er potetstappeDa spiser han jo litt daBlir jo gjerne bedre når de blir litt eldre også
Storebror var ikke så lett å få i grønnsaker, men nå spiser han alt selv om ikke alt er like populært
![]()
Oi så nydelig!!Vis vedlegget 162279
http://www.ravelry.com/patterns/library/lvfallbukse---falling-leaves-pants
Fant oppskriften
her er bloggen hans:
http://www.strikkefar.no/
Hihi søttHer er nok av hår![]()
Hun er derfra nemlig...mannen sin kompisOi! HeheNei da skjønner jeg det kan være litt vanskelig å få til
Ja må få sånn til snuppa...men klarer jeg det a:O:OOi så nydelig!!
Ja veldig. Eldste var veldig varm i går kveld, men virker ikke like ille i natt. Minste hadde ikke feber nåhuff så kjipt! masse god bedring til alle