Skravletråd

så dere han strikkepappan som Tamara la ut tråd om i går?
den ene buksa der vil jeg ha til snuppa..noe så skjønt er lenge sia jeg har sett!!!

vi fikk imvitasjon til brylupp i går...blir vel neppe til...men kjekt da:p

Ønsker dere begge veldig god søvn :)

Utsetter siste flasken så lenge jeg kan i håp om at han skal sove litt lenger. Han har stått opp tidlig de tre siste dagene..

Huff da, hva feiler det voffsen ?

Takk vi har sovet ganske bra! 4 t sammenhengende første gangen så 2,5 og så hver time så det var godkjent, men fortsatt litt oftere enn før :P

Det skjønner jeg, tidlig oppe i dag og?

Hunden har vondt i tissen :o Klippet pelsen hans og da også på tissen... og da begynte han å slikke seg så det ble rødt og hovent og irritert.. Var nok vondt for han oppførte seg annerledes enn vanlig, når han skulle legge seg ned bare spratt han opp igjen og slikka seg.. og ble sittende å glo inn i veggen, reiste seg ikke når vi kom hjem (pleier bli helt bananas) osv :( Så han hadde tydelig vondt! Men heldigvis ser det ut til at det har snudd nå :)

God morgen alle og god onsdag!
I dag reiser mannen på tur og er ikke tilbake før fredag kveld - jeg benyttet anledningen for å ta en overnatting hos foreldrene mine :)

God morgen! Det blir sikkert koselig :)

yes hehe.
han liker godt gulrot da.
så spiser han Rotmos for eks. han sier det er potetstappe:p
men kokt brokkoli og wok for eks...ikke snakk om:p

Da spiser han jo litt da :D Blir jo gjerne bedre når de blir litt eldre også :) Storebror var ikke så lett å få i grønnsaker, men nå spiser han alt selv om ikke alt er like populært :P

Da spiser han jo litt da :D Blir jo gjerne bedre når de blir litt eldre også :) Storebror var ikke så lett å få i grønnsaker, men nå spiser han alt selv om ikke alt er like populært :p
Jada, det gjør han sånnsett...må bare late som det er potetstappe:p
spiser ikke kokt gulrot...bare raspa:P

Oi! Hehe :p Nei da skjønner jeg det kan være litt vanskelig å få til
Hun er derfra nemlig...mannen sin kompis
hmm...
ja...
og ikke med barn heller...
så den kan bli vanskelig.

Har ikke lyst å reise dit heller skal jeg være ærlig. haha

huff så kjipt! masse god bedring til alle
Ja veldig. Eldste var veldig varm i går kveld, men virker ikke like ille i natt. Minste hadde ikke feber nå:) men jeg har vært våken mye i natt og har både spydd og andre veien:P så utrolig kjipt altså!! Var så pigg i går, men var tydeligvis bare paraceten som funka.

Back
Topp