Spennende jaHun gjør nok det
Hehe så søtt
Vi har 3 mnd kontroll i morgen, spent!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende jaHun gjør nok det
Hehe så søtt
Vi har 3 mnd kontroll i morgen, spent!![]()
Snødde her i morrestJa så håper det er greit på veienHar fått litt ny dum snø
VIL HA VÅÅÅÅR
![]()
Nei håper ikke detSpennende jahåper hun ikke reagerer så mye på vaksinene..
Hehe vi er visst ikke helt enige derSnødde her i morrestpåske først, så vår
![]()
![]()
HeheHehe vi er visst ikke helt enige derDu kan få snø i påska da
Vant til sørlandet-påske jeg
Pleier å være en forsmak på sommer hihi
![]()
Lurte litt på mai jegHeheegentlig er det nok med snø i fjellet da
når har dere dåp?
Vi har trilla i finværet![]()
Så det ikke, men sett linker pm saken på FB. Men ikke satt meg inn i det. Tenker jeg spør HS senere![]()
God morgen
Ja det så jeg. Jeg føler det er litt misvisende at de går ut med det siden studien baserer seg på barn som er henvist pga forsinket utvikling. Halvparten av disse barna ble ammet og det kan være mange grunner for at utviklingen deres er forsinket..
Så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro jeg. Helsedirektoratet anbefaler fremdeles fullamming til 6 mnd. Tenker jeg spør hs i morgen for vi skal på kontroll![]()
Blir 20. marsLurte litt på mai jegHva med dere?
Var vel noe med at disse barna allerede har forsinket motorisk utvikling. Tar det litt som det kommer jegNei, jeg ble vel ikke helt overbevist, litt smalt forskingsmessig... Og for lite info om hvilke inklusjonskriterier det var på disse barna..
men tenkte at da gjør det iallefall ikke noe å begynne å gi grøt osv fra 4 mnd.. Har ingen planer om å fullamme til 6 mnd eller lengre...
Men kjekt å høre andre synspunkter og!
HS har vel ikke "lov" å anbefale annet enn retningslinjene og de er jo fortsatt de samme og kom vel heller ikke til å endres.. Men må få høre hva deres sier da!
Blir 20. marsmin avdøde bestemors 90-årsdag <3
Nei, jeg ble vel ikke helt overbevist, litt smalt forskingsmessig... Og for lite info om hvilke inklusjonskriterier det var på disse barna..
men tenkte at da gjør det iallefall ikke noe å begynne å gi grøt osv fra 4 mnd.. Har ingen planer om å fullamme til 6 mnd eller lengre...
Men kjekt å høre andre synspunkter og!
HS har vel ikke "lov" å anbefale annet enn retningslinjene og de er jo fortsatt de samme og kom vel heller ikke til å endres.. Men må få høre hva deres sier da!
Vil tro hun følger helsedirektoratet sine råd ja![]()
men det er jo i alle fall lov å smake litt fra 4 mnd så det skal hun nok få. Lillegutt fikk fra 4 mnd men det tok lang tid før han skjønte greia så han bare smakte lenge![]()
Kun nærmeste familie pluss mitt søskenbarn som er fadder som blir invitert. Blir 15 stkSå koselighvor mange blir dere og hva skal dere servere ?
![]()
ÅåneiSyns ikke hunden virker helt i form i dag![]()
Å hoiKjøpte første klærne i 74 idag, begynner å vokse utav 68![]()
Vokser fort ja. Her har vi ikke begynt med 68 enda. HeheKjøpte første klærne i 74 idag, begynner å vokse utav 68![]()