Skravletråd

God morgen :) sovet godt?
mmm sånn passe :P Hun har spist veldig ofte :) Tror hun har sovet godt for hun spiser jo i søvne, men jeg våkner og må flytte på oss for at hun skal få den andre puppen osv så det har ikke blitt så sammenhengende :) Håper hun har spist seg opp ferdig snart etter hun var syk :D
Dere er ute på tur?

Her skal vi i barnehagen på grønnsakssuppe i dag. Hadde helt glemt det, men heldigvis sender de ut mld dagen før:p
Så jeg og snuppa triller bortover, så kommer også svigermor/farmor og søskenbarn på 5år:D
Superstas for O.J:D
Så skal både O.J. og søskenbarnet sove hos farmor og farfar i natt:)
Så dropper middagen her i dag da...det får bli middag;)

Mannen får kjøpe seg en hotdog:P

mmm sånn passe :P Hun har spist veldig ofte :) Tror hun har sovet godt for hun spiser jo i søvne, men jeg våkner og må flytte på oss for at hun skal få den andre puppen osv så det har ikke blitt så sammenhengende :) Håper hun har spist seg opp ferdig snart etter hun var syk :D
Dere er ute på tur?
Ja det ikke helt enkelt det med bytte av side hele natten :P men godt tegn at hun spiser bra da :)

Ja vi er ute og farter - kost oss på tur og kafé med bestevenninnen min og hennes lille frøken ; er nå på vei inn til jobb og ryktes at alle 4babissene fra 2015 skal være der :P

Ja det ikke helt enkelt det med bytte av side hele natten :p men godt tegn at hun spiser bra da :)

Ja vi er ute og farter - kost oss på tur og kafé med bestevenninnen min og hennes lille frøken ; er nå på vei inn til jobb og ryktes at alle 4babissene fra 2015 skal være der :p

Det er sant :D

Ah så koselig da, dere må kose dere masse :D

Ok, på toppen av alle dårlige ideer.. Ta toget i rushet med barnevogn ><

Back
Topp