Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satse på det jaWe will
Han sover ennå, kan ikke klage
Satser på at han blir sulten igjen til vi setter oss ned på kafé, grei timing![]()
God morgenGod morgen![]()
mmm sånn passeGod morgensovet godt?
God morgen![]()
Ja skrev nettop inn over herPlaner i dag da?
Ja skrev nettop inn over her
I tillegg skal jeg fikse neglene etter vi har vært i barnehagen![]()
Sovet godt? Hva skal dere i dag?God morgen![]()
Ja blir kos detDet så veldig hyggelig ut da![]()
Ja det ikke helt enkelt det med bytte av side hele nattenmmm sånn passeHun har spist veldig ofte
Tror hun har sovet godt for hun spiser jo i søvne, men jeg våkner og må flytte på oss for at hun skal få den andre puppen osv så det har ikke blitt så sammenhengende
Håper hun har spist seg opp ferdig snart etter hun var syk
![]()
Dere er ute på tur?
Det får vi håpeJa blir kos det
Håpe snuppa er rolig mens jeg skal fikse neglene![]()
Ja det ikke helt enkelt det med bytte av side hele nattenmen godt tegn at hun spiser bra da
Ja vi er ute og farter - kost oss på tur og kafé med bestevenninnen min og hennes lille frøken ; er nå på vei inn til jobb og ryktes at alle 4babissene fra 2015 skal være der![]()
Vi sov veldig godt i natt. Vesla har begynt å sove fra 23-5.30 før litt matSovet godt? Hva skal dere i dag?
Ja det er helt villt hvor fort tiden går! Bolla blir 3mnd på søndag, synes det er nesten litt uvirkelig :ODet er fredag alt i dag, Hjelpes ukene går så fort.
Ja. Her ble hun 3 mnd onsdag som var:OJa det er helt villt hvor fort tiden går! Bolla blir 3mnd på søndag, synes det er nesten litt uvirkelig :O