Herlig! Håper du har fått sove godt ogsåHer soves det! Sovna 21.30, mat 2.45, og sover enda!dette kan mor like
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig! Håper du har fått sove godt ogsåHer soves det! Sovna 21.30, mat 2.45, og sover enda!dette kan mor like
![]()
God morgen! Så braGod morgenvi har sovet godt
tilbake til den vanlige rutinen nå heldigvis .D
Det er så merkelig at folk syns de er så dårlige, her fungerer de utrolig braJeg våkna da det smalt til i spinkelsenga.. Bæsj gjennom bleie og klær..ikke mer remableier her
![]()
God morgen! Høres ut som en god nattGod morgen på dere!
Her sovna snuppa 21.00 i går og så til 03.30 for pupp, deretter til 05.30 for pupp og videre til 08.00Nå har hun nettop sovna igjen i vugga si i stuen<3
oohh Nice. merke på ulltøy?
Hm nei er det et spesielt sted eller i alle bokhandler?Skal dere handle noe på mammut salget da?
Jeg har funnet minst 5 bøker som skal shoppes
Dessverre var den kokeboken jeg nylig kjøpte der på tilbud også...jaja...kunne jeg ikke vite![]()
Så flink du er
åhh kjedelig med over 10 minus.Fint vær her ogsåvi har vært ut på trilletur i sola
men er meldt kaldt til helga :/ minus 12 på søndag :O
Kos til OJ å leke ute tenker jegflink du/dere er til å ta han med ut
![]()
Våkna første gang kl 3 og så 5.45 og så 8God morgen! Så braHver 3.time?
Tror mini er for tynn i låraDet er så merkelig at folk syns de er så dårlige, her fungerer de utrolig braBruker nr 4, og lekker aldri! men kommer nok an på passformen til barnet
![]()
De var fine da
Klarer ikke sove lenge dessverreTidlig! Amma kl 6 jeg, men sov videre til 8![]()
Her også, men klarer ikke la være. ha skrevet liste nå...det ble visst 10...oisann...Har sååå mye bøker.. Og lite plassså tror jeg står over i år. Ikke har jeg tid til å lese heller
![]()
Han sover absolutt best i vogna si ute, så det er litt dumt.. Håper det bare blir noen få dageråhh kjedelig med over 10 minus.
ja han elsker å være ute så![]()
Det var detGod morgen! Høres ut som en god natt![]()
Ja hehe så det selvDet er noe rart med den quotingen
Lillelam![]()
Vet ikke om det er alle.Hm nei er det et spesielt sted eller i alle bokhandler?
Hehe vel...var jo oppe og fikk ikke sove uansetSå flink du erSkjønner ikke at du orker
![]()
Ja får håpe det da.Han sover absolutt best i vogna si ute, så det er litt dumt.. Håper det bare blir noen få dager![]()
Hehe, blir fort sånnHer også, men klarer ikke la være. ha skrevet liste nå...det ble visst 10...oisann...![]()
mhm veldig bra. Er det vi bruker ,De var fine daViking er bra sko
![]()