Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen på dere!
Her sovna snuppa 21.00 i går og så til 03.30 for pupp, deretter til 05.30 for pupp og videre til 08.00Nå har hun nettop sovna igjen i vugga si i stuen<3
Så jo ikke noe godt ut det der..
God morgen
Planer i dag? Vi skal være hjemme. Vaske opp klær i str 62store tassen min <3
Stod opp etter amming 05.30Så jo ikke noe godt ut det der..![]()
skulle ha bodd i Bergen
Når sto du opp?
Fikk sove videre til 9 så helt okHehe. Slår aldri feil![]()
Huff da :/Jeg våkna da det smalt til i spinkelsenga.. Bæsj gjennom bleie og klær..ikke mer remableier her
![]()
Han var enig at det var stilig, men minnet meg om at gi hadde masse klær i str 68, så ikke noe som hastet..hihi cool. hva syns han?
Lite sovedyr, hun frøkna diGod morgen på dere!
Her sovna snuppa 21.00 i går og så til 03.30 for pupp, deretter til 05.30 for pupp og videre til 08.00Nå har hun nettop sovna igjen i vugga si i stuen<3
Oh yums
Hehe. ja...er jo mest fornuftig det daHan var enig at det var stilig, men minnet meg om at gi hadde masse klær i str 68, så ikke noe som hastet..
Og han har egentlig rett. Får heller ønske det til når han blir litt større![]()
Ja heheLite sovedyr, hun frøkna di![]()
Fylte horn med ost og pølse dette herOh yumshar også croissants i hus, men fra butikken - ikke helt det samme nei
Fint vær her ogsåIngen spesielle planer nei...
Skal vaskes litt klær her også
Ellers ha ferdig kaken jeg har begynt på innen 16.00 for da blir den hentet.
Ut på trilletur bare.
Nydelig vær i Bergen om dagene så blir utelek etter middag.
Var ute 2 timer i går også etter middag på nærmeste lekeplass
Åhh herlig daHer bruker vi også 62 nå
![]()
Tidlig! Amma kl 6 jeg, men sov videre til 8Stod opp etter amming 05.30![]()
Har sååå mye bøker.. Og lite plassSkal dere handle noe på mammut salget da?
Jeg har funnet minst 5 bøker som skal shoppes
Dessverre var den kokeboken jeg nylig kjøpte der på tilbud også...jaja...kunne jeg ikke vite![]()
Tenke å bruke opp pakken, men ser dårlig utHuff da :/
Nei ga opp på de etter lignende episode for en stund sidenlibero er tingen hos oss
God morgen!God morgen og god torsdag alle sammen
Eneste dagen denne uken hvor jeg har null planer - rydde hvis plutt tillater det kanskje
Han våknet og fikk mat for en time siden, siden har jeg bare vært våken. Tipper jeg sovnet 5 min før han skal ha påfyll![]()
Nei jeg håper på mål neste mndTenker ellers å legge inn en update, nå som en tredjedel av mnd er over - man merker at det ikke er noen mål når vi ikke har noen innenfor topp 20![]()