Ja ganskeSer de ekte ut lissom?
Får besøk i helgen, så da finner jeg ut om andre syns de ser ekte ut hehe
Rosene er helt nydelige, alle tror de er ekte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ganskeSer de ekte ut lissom?
Aah okeiCytomegalovirus (CMV) er et DNA-virus i gruppen herpesvirus. Infeksjon med CMV er i de fleste tilfeller asymptomatisk, men kan føre til en mononukleose-lignende tilstand. 80 % av befolkningen har hatt infeksjonen innen de når voksen alder.
Etter primær infeksjon blir viruset liggende latent i kroppen, og kan føre til senere infeksjoner. Ved akutt infeksjon blir CMV skilt ut i urin, spytt, brystmelk og vaginalsekreter, og sekresjon av viruset kan pågå periodisk i flere år. Naturlig overføring er via spytt eller seksuell kontakt, men blodoverføring og organtransplantasjon kan også overføre CMV.
På vår alder så hadde visst ca. 50% det latent i kroppen.
Hm. link til rosene du bestillerJa ganskeDe lukter til og med blomster
Får besøk i helgen, så da finner jeg ut om andre syns de ser ekte ut hehe
Rosene er helt nydelige, alle tror de er ekte![]()
Visste ikke det der selv før jeg kom opp på barneklinikken.Aah okei![]()
Har mer påskestemning jegHerligvår vår våååår
![]()
JaaaaOi oi det er jo knallbra![]()
Huff, stakkars lille kroppen. Masse god bedring til henneSnuppa spiste en pupp og spydde ned hele meg og sofaen + gulvet.. Hun kastet opp i går også, virker ikke som magen greier å holde på maten![]()
Åja sånn ja:-/ har hørt om cytomegalovirus på skolen, men hørte jo om hundrevis av andre ogsåVisste ikke det der selv før jeg kom opp på barneklinikken.
Er helt ufarlig for egne barn.,..de er jo vant til våre antistoffer...men en annen liten kan visst bli syk![]()
Hm. link til rosene du bestiller?
Det må jeg og gjøre! Begynner ikke før om over ett år daDa har jeg søkt på barnehage her også gitt...vedmodig nesten
fram med påskegodtet da heheHar mer påskestemning jeg![]()
Forresten.. Jeg glemte å screenshotte linken til matboksen i går :/ gidder du skrive igjen?http://www.ebay.com/itm/201067103769?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
Jeg har cream ivory og champagne![]()
Jeg har visst vært syk av det, men husker ikke det daÅja sånn ja:-/ har hørt om cytomegalovirus på skolen, men hørte jo om hundrevis av andre ogsåhehe. Har du blitt syk av det før eller kan du bli det senere? Eller har du det bare uten at det blir noe ut av det?
Huff, stakkars lille kroppen. Masse god bedring til henne
Ingen feber?
UffdaSnuppa spiste en pupp og spydde ned hele meg og sofaen + gulvet.. Hun kastet opp i går også, virker ikke som magen greier å holde på maten![]()
Rart å tenke på det så tidlig egentligDa har jeg søkt på barnehage her også gitt...vedmodig nesten
Åjadda, det er framme titt og oftefram med påskegodtet da hehe![]()
Ja. ok. jeg er frem og tilbake med meg selv om når...Det må jeg og gjøre! Begynner ikke før om over ett år da![]()
OkeiJeg har visst vært syk av det, men husker ikke det daOg kan igjen...om jeg forstod det rett
![]()