Skravletråd

God morgen alle sammen:D
Ønsker alle en strålende dag:):)

Her er jeg i gang med husarbeid...og fått gjort masse allerede...våknet 6:P
God morgen til deg og :)

Her har vi vært på hs, fått dose to av hep- B vaksinen og veid boka til å være 6785 :) et litt usikkert på om det ble babysvømming i dag.. Får se det ann på formen og om han reagerer på vaksinen.

Skal tilbake om 2 uker for 3mnd kontrollen.

God morgen til deg og :)

Her har vi vært på hs, fått dose to av hep- B vaksinen og veid boka til å være 6785 :) et litt usikkert på om det ble babysvømming i dag.. Får se det ann på formen og om han reagerer på vaksinen.

Skal tilbake om 2 uker for 3mnd kontrollen.

Fine gutten:):)
Ja, se an...mange får jo en reaksjon:)

Her er det 3 mnd kontroll i slutten av mnd:)

Vi er klare for svømming i dag:) Så koselig:)

Fine gutten:):)
Ja, se an...mange får jo en reaksjon:)

Her er det 3 mnd kontroll i slutten av mnd:)

Vi er klare for svømming i dag:) Så koselig:)
Ja det er så koselig med babysvømming - skal i utgangspunktet dykke i dag, hvis han er i form :)

Har dessverre ikke prøvd den, men greit å vite hvilke man reagerer på :/

Ja tror det må være den.. men syns det var litt rart for det står den er helt naturlig og økologisk osv! men syns den lukter sterkt så da må det vel være parfyme i?:/ fikk den til jul.. jaja tror jeg dropper den :) purelan på leppa er genialt når den er veldig sår så nå føles det greit igjen :P

God morgen :) Har dere sovet godt? Vi har egentlig ikke hatt en så veldig god natt :P Sovna halv 11, våknet kl 2 og spiste, våknet igjen kl 3 og bare gråt og gråt.. ingenting jeg kunne trøste med, ville ikke ha pupp.. hmm etter litt sovnet hun bare igjen. vet ikke hva det var for noe :o Så våknet hun igjen 4, 6 og halv 9 tror jeg for mat så kanskje hun øker litt igjen siden hun har spist så lite de siste dagene. Håper det betyr at hun egentlig er på bedringens vei :D Men hun har hostet veldig mye i natt da.. blæ..

Skulle hatt 3 mnd kontroll i dag, men har fått flyttet den til neste tirsdag. Da MÅ hun vel være i form!! Hun har vært syk snart en uke :o

Ja tror det må være den.. men syns det var litt rart for det står den er helt naturlig og økologisk osv! men syns den lukter sterkt så da må det vel være parfyme i?:/ fikk den til jul.. jaja tror jeg dropper den :) purelan på leppa er genialt når den er veldig sår så nå føles det greit igjen :P
Like greit å droppe den da ja - purelan ftw!

Ja! Grugleder meg, så har avtalt med pappaen at det er han som skal holde /slippe første gangen :p

Har dere dykket ennå?
Haha, skjønner jeg godt. Det var sånn med guttungen også...mannen tok det første gang...men nå går jeg jo på dagtid alene med hun så nå blir det meg:P

Vi har ike dykket nei:)

Jeg kan ikke donere melk:(
Hadde det cmv-virus i kroppen.

Men men...jeg har prøvd i alle fall...:)

Skulle hatt 3 mnd kontroll i dag, men har fått flyttet den til neste tirsdag. Da MÅ hun vel være i form!! Hun har vært syk snart en uke :o

Her tok det ca en uke før hun var bra igjen! Håper hun blir bedre hos deg snart og! Er ikke noe stas når disse små ikke er i form :(

Back
Topp