Skravletråd

Aah sånn ja. Litt kjedelig sikkert, men sålenge hun roer seg med noe er det jo godt da:) er jo bare en periode:)
Ja og det er tydelig at hun forstår at hun skal legge seg når vi går opp og legger oss i senga for hun pleier ikke å klage, bare pupper og sover :) lillegutt måtte vi bære rundt og det var en kamp for å få han til å sove så det er jeg veldig glad for å slippe nå :)

Så koselig da:) vi skal nok ingenting før vi skal til mamma og pappa. Var snakk om å reise til noen venner av oss men blir nok ikle det.
Lurer på å bake kanelsnurrer. Svigerinna mi hadde bakt boller til etterpå så da gidder ikke jeg:P
nei det skjønner jeg :)
Vet du hva dere får til middag?

Åja men det vil ikke mini?
kun prøvd engang og da tittet hun dumt på oss og nektet veldig:pPrøve mer etter hvert. Går greit altså, hun er nå med overalt ...men innimellom kunne det vært greit...skal fikse neglene på fredag for eks...men får nå bare amme i neglestolen da...:POgså i forhold til trening. men men...:cool:

Åja men det vil ikke mini?
Men tok lang tid med guttungen også gitt. Var første gangen vi var vekke det...og de skulle passe. Var bare en kveld noen timer...gikk til slutt. Hadde pumpa klar mye mm. Og de hadde prøvd og vært oppe hos oss sikkert minst 5 ganger før den kvelden for å prøve haha

Her blir det vist ikke baking, mannen mener det må ryddes først - så da blir det rydding...
(edit: greit å være to om å få huset på plass, for all del :) hadde bare mer lyst til å bake ;) )

Ja og det er tydelig at hun forstår at hun skal legge seg når vi går opp og legger oss i senga for hun pleier ikke å klage, bare pupper og sover :) lillegutt måtte vi bære rundt og det var en kamp for å få han til å sove så det er jeg veldig glad for å slippe nå :)
Det er stor forskjell ja:) tenker det er deilig at hun er så rolig da:)

kun prøvd engang og da tittet hun dumt på oss og nektet veldig:pPrøve mer etter hvert. Går greit altså, hun er nå med overalt ...men innimellom kunne det vært greit...skal fikse neglene på fredag for eks...men får nå bare amme i neglestolen da...:POgså i forhold til trening. men men...:cool:
Jaja, er bare for en periode:) men det kan være slitsomt da.

Back
Topp