Hehe jaMannfolk :/
Men godt at guttungen er frisk igjen![]()
Ja det er godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe jaMannfolk :/
Men godt at guttungen er frisk igjen![]()
Gøy med barnemunnHehe jahun får det sagt
![]()
Håper hun sovnerJa, håper bare ikke hun får feber etc, hun er veldig urolig nå og vil ikke sove. Dakar. Smart å få vaksine på fredagenhehe..
I morgen skal vi trille endel tur - er planen, så kanskje hun i det minste får sove godt da på dagtid.
Ja, du får sjekkeVeldig gode dresser, kjekt med glidelås og liker den kragen som gjør det lunt rundt halsen
Har en fra JOHA som er veldig varm, nesten like tykk som Nøstebarn sin, den har også glidelås og sånne hender og føtter som brettes over, men den er litt åpen ved halsen.
Mon tro om det finnes en dress med integrerte votter og tøfler OG krage![]()

Ja absoluttHehe jaer ikke akkurat ofte han skal ordne middag, så han kunne jo hatt LITT mer fantasi
Ja det er godt![]()
Ja man kan detHehehe de er så herligekan le av det etterpå
![]()
Guttungen var kjempeslapp til morgenen i dag, så han ble hjemme. Etter en time eller to var han helt pigg igjengodt det da
mannen fant ut at han skulle ut å fikse noe med scooteren, noe jeg syns var litt dårlig gjort. Så skulle han ordne middag, og kommer hjem med grandis!! Kjente jeg ble rimelig oppgitt. Kunne gjort LITT mer innsats da
ikke er det spesielt godt heller, og iallfall ikke som fredags"kos".
Ja ja, guttungen virker iallfall ikke syk lenger![]()
Må ut å hente mini som sover siste dupp før kveldenhun blir ett mareritt om hun er våken lenger enn halvannen time stort sett
Hvor lenge sover deres om natta? I natt gikk hun fra 1800-0715 uten mat![]()
![]()
UffdaÅhh. Dem holder på og bygge på nabohuset her, og bygg folka kjører så man skulle nesten tro dem hadde fanden i ræva! Og her er masse barn som leker, masse dyr som går rundt her å. Folk Ass!!
Okei
Hehe, han her er egentlig veldig flink til å lage mat, men etter vi flytta hit har det blitt lite. Så siden han KAN, så ble jeg rimelig furtJa absolutt![]()
Vet ikke hva han hadde funnet på herhehe
Haha ja, jeg får meg noen latterkuler om dagen for å si det sånnJa man kan detikke alltid det er så lett der og da, mens andre ganger igjen er det vanskelig å holde seg alvorlig hehe
Ja, det må vel være rekord i å bli friskSå bra han ikke er syk lenger![]()
Hehe mannfolk![]()
Ja de siste dagene har hun overgått seg selv, men særlig i natt!Oi!! Det var lenge! I natt sov hun fra 22-4.15, syns i grunn det var ganske bra![]()
ja hihiJa syns det var en god ide, de får det nok gøy hehe![]()
mmm ja .. jeg digger det. Så de lages definitivt glutenfrieherlig! det er supergodt![]()

Haha ja da er det enda verreHehe, han her er egentlig veldig flink til å lage mat, men etter vi flytta hit har det blitt lite. Så siden han KAN, så ble jeg rimelig furthaha
bruker nr 2 enda viVi har også gått over på nr 4![]()