Skravletråd

Åh så herlig! Håper dere får plass der :D

Håper vi får plass i den vi ønsker også! Den ligger mye nærmere enn den lillegutt går i nå! og de har helt utrolig fint uteområde, ekstremt stort med skikkelig skog inne på området! Helt genialt for småbarn syns jeg som får leke med ordentlige skog og trær! Storebror gikk ett år i en barnehage i oslo der de hadde kunstgress og alt var plast! ikke ett eneste tre! De var kjempeflinke der også, men jeg syns uteområdet har mye å si :)

Lillegutt sin er liten og koselig, men håper å få begge i den nærmeste så vi slipper å gå så langt :)
Helt enig med deg!

Krysser fingrene for at vi begge får det vi vill :D

Her får de vært med å mate dyrene å :D kuer, griser , kaniner å hester å enda mer :D
Er ikke den nermeste men det dår bare være :D

Helt enig med deg!

Krysser fingrene for at vi begge får det vi vill :D

Her får de vært med å mate dyrene å :D kuer, griser , kaniner å hester å enda mer :D
Er ikke den nermeste men det dår bare være :D

Ja! Kjempespennende :) Lurer på når vi får svar? :)

God morgen og god fredag!

Håper dere har sovet godt og at dere vil nyte fredagen :)

Her bærer det inn til byen for treff. Skal ellers innom jobben og å innom foreldrene mine og spise middag der. Blir lang dag for plutt, men skal nok gå greit :)
God fredag. Her pakker vi og gjør oss klare for en helg på hytta:)

Skal dere bake boller i helgen da? :D Fastelaven! Det tror jeg vi må få til :)

Ja han gledet seg veldig :)

I barnehagen skal de ha det litt senere, men husker ikke akkurat når. De skulle i alle fall være indianere :p alle skulle ta med en hvit t skjorte de skulle klippe opp og lage kostyme...
sÅ BRA!
Så greit opplegg da. her har vi ikke hørt noe om det enda bortsett fra datoen

Også har vi kjøpt første pakke med up&go :o liker best de og siden vi må over på str 4 så ble det de :D

Hehe nå ble jeg nysgjerrig?

Hun snørrer og hoster veldig. Kjempehes, bare piper stakkar :p
Dakar :( får håpe hun blir frisk snart!! Fælt når de små er syke.

Jeg trodde at temperaturmålere var engangs, at når batteriene var brukt opp så virker de ikke mer :p !! Hadde ikke kastet dem da, hadde bare samlet seg opp. Har vel 4-5 stk. Følte meg passe teit da samboeren min lo av meg og sa det er bare å kjøpe nye batterier.

Dakar :( får håpe hun blir frisk snart!! Fælt når de små er syke.

Jeg trodde at temperaturmålere var engangs, at når batteriene var brukt opp så virker de ikke mer :p !! Hadde ikke kastet dem da, hadde bare samlet seg opp. Har vel 4-5 stk. Følte meg passe teit da samboeren min lo av meg og sa det er bare å kjøpe nye batterier.

Hehe fort gjort :P

Takk! Ikke noe gøy når de er syke nei..

Back
Topp