Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen![]()
Sovet godt her ogi dag er det ingen planer. Vurderer å telle en tur, selv om det er lot trist vær..
DerE da ?
Skal godt gjøres i denne kulden, ja. Men kan jo hende han har lagt seg i en sølepytt? Husker fremdeles en gang jeg hentet nevøen min og han la langflat i en søledamm - Hva er det du gjør, spør jeg. 'Leker båt, vel' svarer den lille kroppenVet ikke om han bader i søledammer eller hva som er greia jeg.. I går kom den hjem som en eneste gjørmeklump(noe jeg egentlig ikke helt skjønner hvordan han har fått til for det er jo minusgrader??)
Har sendt mail til der jeg kjøpte den, får se hva de svarer da!
hehe forsov dere?På 15 min hadde jeg fått alle opp å i bilen i daghaha
Skal godt gjøres i denne kulden, ja. Men kan jo hende han har lagt seg i en sølepytt? Husker fremdeles en gang jeg hentet nevøen min og han la langflat i en søledamm - Hva er det du gjør, spør jeg. 'Leker båt, vel' svarer den lille kroppen![]()
Hei på degGod morgen.
Alt vel?
Hva er planene for dagen?
huff Dakar lille.Hei på degBra med meg, men snuppa har blitt forkjøla..
Skal slappe av før vi henter de andre to![]()
huff Dakar lille.
ok, kose dere.
Vi skal til byen. Treffe ei her inne fra
Ååja, hun trenger mye nærkontakt daJepp, hehe.. Sover kun på meg på dagen! Hender hun dupper av i vippestolen når vi spiser middagSover gjerne litt i vogn når vi henter til barnehagen, men hun syns det er for langt å gå så som regel blir det hylekonsert på vei hjem
Ikke så enkel med soving den frøkna her
men hun sover heldigvis om natten og det er jo det viktigste!
Hva skal dere i dag da?
Ååja, hun trenger mye nærkontakt daså selvom du triller sover hun ikke så godt? Hehe huff og huff. Men det viktigste er at de sover om natta ja
Her er det lite planer i dagslappe av og kanskje rydde litt
dere da?
DeiligGod morgen![]()
Samme her, etter 7 timer med søvn uten matpause :O
Var ferdig jaVar visst opp og stå for oss. Var ikke snakk om å sove lenger![]()
Godt det da. Er vel ikke så lett å få gjort noe kanskje?Hun gjør visst detMen hun kan ligge litt for seg selv når hun er våken nå da, i alle fall noen ganger
![]()
Deilig med lite planer, samme her![]()
Hahaha herligVet ikke om han bader i søledammer eller hva som er greia jeg.. I går kom den hjem som en eneste gjørmeklump(noe jeg egentlig ikke helt skjønner hvordan han har fått til for det er jo minusgrader??)
Har sendt mail til der jeg kjøpte den, får se hva de svarer da!
Jahehe forsov dere?
Hei å håGod morgen.
Alt vel?
Hva er planene for dagen?
Godt det da. Er vel ikke så lett å få gjort noe kanskje?hehe. Hun her har begynt å sove ute i vogn nå. I sta våkna hun etter 40min bare, så jeg var ut å ga sutt sikkert 10 ganger, og da endte hun med å sove 2,5t!
holdt på å gi opp, men da vet jeg til neste gang
ofte tar jeg henne inn om hun styrer sånn.
Deilig med lite planer ja![]()
Godt det da. Er vel ikke så lett å få gjort noe kanskje?hehe. Hun her har begynt å sove ute i vogn nå. I sta våkna hun etter 40min bare, så jeg var ut å ga sutt sikkert 10 ganger, og da endte hun med å sove 2,5t!
holdt på å gi opp, men da vet jeg til neste gang
ofte tar jeg henne inn om hun styrer sånn.
Deilig med lite planer ja![]()
wopsJaenda til jeg hadde to alarmer på
jeg sover for godt å skrur de jo bare av
![]()
Hahaha herligde får til det mest utrolige
Håper du får kjapt å godt svar fra defor det skal ikke være sånn. Å at det allerede er hull i den er rart
![]()