Skravletråd

God morgen :)

Sovet godt her og :) i dag er det ingen planer. Vurderer å telle en tur, selv om det er lot trist vær..

DerE da ?

Her er det ikke så verst vær :) Ingen planer :) trille til bhg da det er jo en times tur hver dag, holder for meg :P

Vet ikke om han bader i søledammer eller hva som er greia jeg.. I går kom den hjem som en eneste gjørmeklump :P (noe jeg egentlig ikke helt skjønner hvordan han har fått til for det er jo minusgrader??)
Har sendt mail til der jeg kjøpte den, får se hva de svarer da!
Skal godt gjøres i denne kulden, ja. Men kan jo hende han har lagt seg i en sølepytt? Husker fremdeles en gang jeg hentet nevøen min og han la langflat i en søledamm - Hva er det du gjør, spør jeg. 'Leker båt, vel' svarer den lille kroppen :)

Skal godt gjøres i denne kulden, ja. Men kan jo hende han har lagt seg i en sølepytt? Husker fremdeles en gang jeg hentet nevøen min og han la langflat i en søledamm - Hva er det du gjør, spør jeg. 'Leker båt, vel' svarer den lille kroppen :)

Hehe så søt :) Jeg syns i det minste det er bra han leker :D Men litt kjedelig når han blir våt og det blir hull på dressen så fort..

Jepp, hehe.. Sover kun på meg på dagen! Hender hun dupper av i vippestolen når vi spiser middag :)Sover gjerne litt i vogn når vi henter til barnehagen, men hun syns det er for langt å gå så som regel blir det hylekonsert på vei hjem :eek: Ikke så enkel med soving den frøkna her :p men hun sover heldigvis om natten og det er jo det viktigste! :)

Hva skal dere i dag da?
Ååja, hun trenger mye nærkontakt da:) så selvom du triller sover hun ikke så godt? Hehe huff og huff. Men det viktigste er at de sover om natta ja:)
Her er det lite planer i dag:) slappe av og kanskje rydde litt:) dere da?

Ååja, hun trenger mye nærkontakt da:) så selvom du triller sover hun ikke så godt? Hehe huff og huff. Men det viktigste er at de sover om natta ja:)
Her er det lite planer i dag:) slappe av og kanskje rydde litt:) dere da?

Hun gjør visst det :P Men hun kan ligge litt for seg selv når hun er våken nå da, i alle fall noen ganger :)

Deilig med lite planer, samme her :)

Hun gjør visst det :P Men hun kan ligge litt for seg selv når hun er våken nå da, i alle fall noen ganger :)

Deilig med lite planer, samme her :)
Godt det da. Er vel ikke så lett å få gjort noe kanskje?:P hehe. Hun her har begynt å sove ute i vogn nå. I sta våkna hun etter 40min bare, så jeg var ut å ga sutt sikkert 10 ganger, og da endte hun med å sove 2,5t!:D holdt på å gi opp, men da vet jeg til neste gang:P ofte tar jeg henne inn om hun styrer sånn.
Deilig med lite planer ja:D

Vet ikke om han bader i søledammer eller hva som er greia jeg.. I går kom den hjem som en eneste gjørmeklump :P (noe jeg egentlig ikke helt skjønner hvordan han har fått til for det er jo minusgrader??)
Har sendt mail til der jeg kjøpte den, får se hva de svarer da!
Hahaha herlig :D de får til det mest utrolige :D

Håper du får kjapt å godt svar fra de :) for det skal ikke være sånn. Å at det allerede er hull i den er rart :o

God morgen.
Alt vel?
Hva er planene for dagen?
Hei å hå :)

Hat fått unna litt hjemme i dag :)

Laget uke plan med gjøre mål til begge barna i går. De samler nå på smilefjes :p vi er meget lei av krangling dem i mellom så håper dette ordner litt opp :)

Har handlet mat å handlet inn litt til selskapet neste helg. Fått unna noe klesvask og :)
Bå sitter jeg i sofaen å sløver litt :)

Håper du å har en fin dag :)

Godt det da. Er vel ikke så lett å få gjort noe kanskje?:p hehe. Hun her har begynt å sove ute i vogn nå. I sta våkna hun etter 40min bare, så jeg var ut å ga sutt sikkert 10 ganger, og da endte hun med å sove 2,5t!:D holdt på å gi opp, men da vet jeg til neste gang:p ofte tar jeg henne inn om hun styrer sånn.

Oi oi så deilig da :D
Her sliter hun veldig i dag for hun er så tett i nesa! Da er det veldig vanskelig å spise og hun liker jo å ligge å kose på puppen når hun er ferdig og skal sove, men hun får jo ikke puste.. :o

Godt det da. Er vel ikke så lett å få gjort noe kanskje?:p hehe. Hun her har begynt å sove ute i vogn nå. I sta våkna hun etter 40min bare, så jeg var ut å ga sutt sikkert 10 ganger, og da endte hun med å sove 2,5t!:D holdt på å gi opp, men da vet jeg til neste gang:p ofte tar jeg henne inn om hun styrer sånn.

Får ryddet litt og fikset i huset når hun er våken da :D

Hahaha herlig :D de får til det mest utrolige :D

Håper du får kjapt å godt svar fra de :) for det skal ikke være sånn. Å at det allerede er hull i den er rart :eek:

Ja nei det syns jeg var litt dårlig altså :o Håper de svarer da..

Back
Topp