Skravletråd

Nei ikke sant, det er umulig å vite.. Vi hadde en av de som sier de er døv og stum på døra her en dag.. Like etter leste jeg at man skulle ringe politiet hvis man fikk de på døra fordi de er forbunnet med grove tyverier og sånne ting.. blæh..
Ja nettopp. Vi og hadde en sånn, og mannen handlet av han. Jeg sier alltid nei, for jeg tør ikke:( ellers skulle jeg gjerne gitt ham en 100lapp liksom. Skjedde ikke noe videre da iallfall så håper ikke det nå heller.

Ja nettopp. Vi og hadde en sånn, og mannen handlet av han. Jeg sier alltid nei, for jeg tør ikke:( ellers skulle jeg gjerne gitt ham en 100lapp liksom. Skjedde ikke noe videre da iallfall så håper ikke det nå heller.
Nei ikke noe som ble tatt her heller. Ikke som jeg har lagt merke til i alle fall :o Men en nabo sa at de hadde hatt noen i garasjen og snoka.. Hadde blitt tatt en dyr sykkel blant annet!

Solen skinner og fuglene kvitrer utenfor! Herlighet som jeg gleder meg til vår og sommer :D

Hva skal dere i dag? Her er det egentlig barseltreff, men har allerede fått beskjed om at to ikke kommer.. Tenker ta en tur å se uansett, så håper det dukker opp noen da.. Ellers får vi bare ta en tur innom helsestasjonen og biblioteket kanskje. Vi pleier å lese bok hver kveld når storebror skal legge seg, men akkurat nå har vi ikke bok :) Har ikke peiling på hva jeg skal låne, får spørre de om litt tips tror jeg......

Ja det fikk jeg og. Jeg skvatt ikke veldig altså, var mer overraska over at det ikke var mamma og pappa, for jeg gikk å åpna i stillongs fordi jeg var sikker på det var de:P men ja, at han føler han må si det er fælt:(
Hehe. Skjønner at du ble overrasket da;) ja, stakar er sikkert mange som ikke er så hyggelige mot de

Hva skal dere i dag? Her er det egentlig barseltreff, men har allerede fått beskjed om at to ikke kommer.. Tenker ta en tur å se uansett, så håper det dukker opp noen da.. Ellers får vi bare ta en tur innom helsestasjonen og biblioteket kanskje. Vi pleier å lese bok hver kveld når storebror skal legge seg, men akkurat nå har vi ikke bok :) Har ikke peiling på hva jeg skal låne, får spørre de om litt tips tror jeg......
Hørtes ut som en god backup plan;)
Her er det å handle inn litt smått også kommer søstern og svogeren en tur I kveld :)

God morgen på dere;:D

Gruer meg og gleder meg på samme tid i dag....skal opp på barneklinikken og snakke med hun som er ansvarlig for melkebanken. Skal donere morsmelk:D

men må ta blodprøve:dead::nailbiting:
Så snill du er :) var sikkert helt fint med blodprøven skal du se

Gir blod i stedet, jeg. Må bare vente til karanteneperioden er over. Får vel innkalling

God morgen folket :) sitter med snuppa på armen. Hun sover mye om dagen.ov natten. Utenom i natt da. når hun er våken så går humøret fra topp til bunn på få sekunder:O er nok mye som skjer I utviklingen om dagen. Nå skal vi sove litt på sofa :) ha en fin dag alle sammen!
Håper dere får tatt igjen litt søvn på sofaen da :)

Back
Topp